Sider

16.01.2012

Kusmi stock

Photos: ladybird
Her om dagen sto jeg foran hylla med te og skulle velge meg ut noen som skulle få bli en del av te-samlingen her i Spania. Det var ikke så enkelt. Så jeg endte opp med å kjøpe en samlepakke fra Kusmi. Genialt! Da kan jeg bli bedre kjent med mange av smakene og velge meg ut noen favoritter som får bli med hjem neste gang...I dag var det Prince Vladimir som fikk prøve seg.
Standing in front of rows and rows with tea in the grocery shop. It's not that easy to make up your mind. I couldn't settle for one flavour, so I bought this mixed package from Kusmi. When I find myself some favorites I'll go back and get some more of those. 
Today I've had the pleasure to share my morning with Prince Vladimir.

3 kommentarer :

Trude sa...

Det er bra du har funnet noe skikkelig te for den "vanlige" teen i spania smaker ingenting!

Tulipe Noir sa...

Ser ut som du koser deg :) Liker det!

Ladybird sa...

Trude: Det er plenty med utvalg på te, så jeg skal nok kose meg skikkelig ;)

Tulipe Noir: man må jo kose seg ;)