Sider

05.01.2012

Destination Alicante

 Min første nye venn i Spania - den lokale barbereren. Det var gjensidig entusiasme ved første øyekast!

 Første dagen kom jeg over en liten perle av en interiørbutikk...
 Promenaden...flisene gir litt assossiajoner til Rio de Janeiro og strandpromenaden der

 Tapas til kvelds...det er ikke å forakte!
Photos: ladybird
Da er jeg ankommet Spania og min nye hjemby Alicante. Ting er fortsatt litt hektisk med leilighet, ny jobb og mange brikker som skal falle på plass. Men jeg storkoser meg. Dette skal bli så gøy, og jeg skal selvfølgelig dele mye av opplevelsen med dere. Stay tuned cupcakes!
I dag er det forresten De Tre Vises Menns Dag i Spania, en dag som er minst like stor som juleaften her nede og som feires med brask og bram.
And here I am, in Alicante. My new hometown. There are still a lot of thing to be done and organized, including an apartment, my new job and fixing all those papers...but I'm here, I'm doing fine, and you'll hear more from my soon.

7 kommentarer :

HerBerryness sa...

Sååååå spennende! Hva skal du jobbe med?

Anonym sa...

Så fint, Alicante er en fin Spansk universitetsby med mye kultur bare du kommer forbi de norske/tyske/ engelske langtidsturistene.

Anonym sa...

Lykke til og kos deg:)
klem bjørg

Luisa sa...

Spania! Jeg elsker Spania :D Nyt livet!

Cecilie sa...

Spennende =) Gleder meg til å høre mer fra Alicante =)

Vibeke sa...

Velkommen til Spania ;) Håper du koser deg masse!

Ladybird sa...

HerBerryness: Jeg skal jobbe med apps og konsepter. Hovedsaklig apps innen retail, mote og magasiner ;)

Anonym: jeg har et veldig godt inntrykk av Alicante allerede, her kan jeg trives! :)

Bjørg: Tusen takk ;)

Luisa: det er lett å nyte livet her Luisa ;)

Cecilie: Det kommer masse mer ;)

Vibeke: Tusen tusen takk wapi ;)