Sider

20.01.2012

By Zoé

Photos: By Zoé
Da jeg var innom Gallery 13 så forelsket jeg meg i et fransk merke. By Zoé. Jeg har ikke hørt om merket før, men stilen kjenner jeg lett igjen. Veldig avslappet chic, som en rekke andre franske merker, blant annet Isabel Marant og IRO. ByZoé er i en litt snillere prisklasse enn de to nevnte, og det gjør jo absolutt ingen ting! Jeg kan nok lett plukke med meg både en og to handleposer med vårens plagg fra By Zoé...har allerede lagt min elsk på mange av tingene. By Zoé e å få kjøpt i Norge også, hos Minou i Oslo.
Very chic, very french, very cool. I fell in love with the french brand By Zoé when I first saw it at Gallery 13. I had not heard of the brand, but the typical french style is easy to recognize. Reminds me of IRO and Isabel Marant, but the price is a bit lower. Thumbs up! This brand is everything I want in my wardrobe this Spring...so I'll guess there will be some shopping soon...

8 kommentarer :

Fiffi sa...

Likte veldig godt, kjolen og skjørtet i rosa-spettet. Og det stripete skjørtet.. Og.. Og.. Mye fint!! ;)

kontere sa...

what about quality? I really like design of theses French fashion companies, but quality of the textiles is killing me. I know that the whole net is full of my complains :) , but I think it's crazy if jeans by Isabel Marant you can were 2 month, after they just brake down

karianne sa...

Kjempemye fint, godt å se at det er å få tak i i Norge og. Veldig Marant-ish. :-)

Ladybird sa...

Fiffi: de har utrolig mye fint, jeg har sjekket ut lookooken og alt som ligger ute...og jeg har jo nesten fått lyst på alt ;)

Kontere: That is crazy! Items that expensive shpuld last longer, actually cheap items shpuld last longer as well! I've already sent one of my Marant dresses to the shredder... :( The quality seems better at by Zoé. I haven't bought anything yet, but I actually talked about the quality issue with the girls in the shop, since I've had some bad luck with Isabel marant ;)

Guro: Må prøve å ikke gjøre det til en Spania blogg vettu, prøver å blogge om ting som dere hjemme også synes er gøy ;)

Anonym sa...

En lekker sommer kolleksjon,vet du hva plaggene ligger på prismessig i Norge?elsker olajakken med grå armer og den blå skjorten med åpen rygg,åh ble helt forelsket!

Ladybird sa...

Anonym: Det vet jeg dessverre ikke, siden jeg nettopp har oppdaget merket. Den olajakken falt jeg for også ;) Og skjorten...herlighet!

Carina sa...

Du får også tak i by Zoe på Høyer Byporten. Følg med på hoyerblogg.no så ser dere noen av plaggene de har der :)

Ladybird sa...

Carina: Så bra! jeg følger med på bloggen! ;) Har faktisk mast litt på en av Høyer innkjøperne på at de må ta in by Zoé. Elsker disse franske merkene. Har en del Isabel Marant, elsker designen, men er heller skuffet over kvaliteten....dessverre :((