Sider

24.01.2012

"Hello?"

Photos: ladybird, googlet
Da jeg var innom Gallery 13 her om dagen så oppdaget jeg dette utrolig festlige telefonrøret. Det kan kobles i telefonen og brukes som et vanlig telefonrør. Da jeg googlet "Pop Phone" så kom jeg over en rekke bilder av kjendiser med en slik en i veska. Den blir nok ikke med meg hjem med det første, men morsom var den!
Ever heard of Pop Phone? I had not, until recently. I first saw is at Gallery 13, and it gave me a good laugh. Back home I googled it, and it seems like it is several celebrities that carries one of these around.

7 kommentarer :

Iselin sa...

Syns faktisk de var ganske kule!

camilla pihl sa...

Sånn har jeg hjemme! Peter bruker den på kontoret hver eneste dag :D

Luisa sa...

Haha utrolig stilig!

Othilie`s have sa...

Jeg bor i sør-korea og her har alle masse duppedingser til telefonene sine. Senest i går gikk jeg forbi en nedi gaten som snakket i et sånt tlfrør! Må flire litt for meg selv...men de er kul da!

Knitbymary sa...

kult! fin blogg du har!

Trine sa...

Elsk! Den går rett på ønskelista!

Ladybird sa...

Iselin: de er veldig kule, men trenger jeg det egentlig? ;)

Camilla Pihl: Hadde jeg hatt en kontorjobb der jeg brukt iPhonen så skulle jeg vurdert det! ;)

Luisa: veldig festlige :)

Othilie's have: Å så gøy, både å bo der og se alle de freative menneskene der nede! :)

Knitbymary: Tusen takk :)

Trine: Har sett en del norske nettbutikker som har den ;)