Sider

09.07.2011

Armcandy fra Céline

Photo: ladybird
Her om dagen var jeg ute og spiste med noen av verdens fineste jenter. Vakre Ida troppet opp med denne lekkerbiskenen av en veske over armen. Den måtte selvfølgelig klemmes og beundres og snakkes litt om.  For en fantastisk veske, jeg vil også ha en Luggage Tote fra Céline!
Vi fikk oss alle en god latter da Ida bekreftet at den fungerte perfekt som treningsbag! Det kaller jeg en veldig fasjonabel treningsbag.
Look, my beautiful friend Ida got some fabulous new armcandy! Luggage Tote from Céline. Jealous? YES! 

7 kommentarer :

Hanne sa...

Veldig veldig veldig fin!!

linda-mari sa...

Den er så utrolig flott!! Vet du hva den ligger på i prisen ? :-)

Monique Lund sa...

Sikle sikle!!! Den er såå nydelig!! Me want!

Ladybird sa...

Hanne, Linda-Maro og Monique: den er helt fantastisk flott, nydelig skinn i den! Vet ikke helt hva prisen ligger på for den ensfargede typen, er det ikke rundt 10.000 nok?

Mina Wagner Dameklær sa...

Fantastisk veske! Kanskje litt på kanten å bruke den til trening damen;)

Anonym sa...

Vesken er forfremmet, ingen svette treningssko i den nå lenger! Men jeg må bare få poengtere at den tross alt heter luggage.. Og den tåler masse, har ennå ikke blitt slouchy i bunnen, selv etter å ha båret på en laptop og masse annet tungt.

Ladybird sa...

Mina: Frøkna er fornuftig, så det er nok ikke de svette treningsklærne hun slenger oppi her uansett ;) Kan tro vi lo godt da hun kom med uttalesen, hun er jo nydelig da ;)

Fineste Ida: Jeg synes den fortjener sin oppgradering, men jeg tok poenget ditt ;) Fineste veska har du ihvertfall! ;)