Sider

10.07.2011

Blax.

Photo: ladybird
Jeg har tidligere blogget om hårstrikker, og da med fokus på hårstrikker uten metallfester. Jeg er nemlig utstyrt med en hårsåte som krever litt ekstra tender love and care. Og da er slike gummistrikker som Blax midt i blinken. De sitter supergodt i håret uten å skli ut, selv gjennom en lang treningsøkt med mye løping og hopping. De lugger og napper ikke når du tar de ut av håret og de sliter minimalt på håret. Jeg er solgt! Jeg kjøpte mine fra Nelly.no da de var en del billigere der enn mange andre steder. Valget falt på rosa og blanke. De rosa er superfreshe til trening og de blanke passer perfekt til en mer classy look.
I love snugfree elastics. like these one from Blax. I got mine at Nelly.no, alot cheaper than many other places. My hair is happy now!

5 kommentarer :

Luisa sa...

Supert tips! Jeg bruker heller ikke strikker med metall, har brukt noen fra Bik Bok til nå, men de holder ikke formen så godt.

Mina Wagner Dameklær sa...

Genialt - har hørt noen rykter om disse, men klarer ikke helt se for meg at de ikke lugger:S Får vel prøve dem selv:)

Takk for tipset;)
Mina

Rock'n Roll Ballerina sa...

Takk for tips! Høres ut som noe for meg.

Marte N. sa...

Jeg leste på brukerkommentarene på Nelly at disse også fungerer fint til å holde sammen samlekort av alle slag. Greit å vite liksom. :P

Ladybird sa...

Luisa: Disse er tusen ganger bedre enn de fra BikBok. Man merker stor forskjell på de gode elastikkene i plast og de som ikke er gode. Disse fra Blax er fantastiske! ;)

Mina: De lugger faktisk ikke i det hele tatt. Man skulle ikke tro det, men det er faktisk helt sant :)

Rock'nRolBallerina: har man først brukt disse så går man ikke tilbake til andre strikker!

MarteN: ha ha ha...genial info det da ;))