Sider

15.07.2011

Pasta Fresca in Dublin

The Art of Italian Food....
 Noen steder har alle de perfekte små detaljene...
I love places with all the details in order...
Fersk pasta....yum yum!
Fresh pasta...yummie!
 En flaske med rødt hører med
A bottle of red is sooo right!
Photos: ladybird
Herlig pasta, rødt i glasset og det perfekte selskap.
Great pasta, some red and the perfect date right across the table

Da kjæresten og jeg var i Dublin i juni så falt vi pladask for den italienske restauranten Pasta Fresca i 4 Chatham Street. Jeg er i utgangspunktet en svært vanskelig gjest når det kommer til italiensk, siden jeg er latterlig kresen på hvordan pastaen skal kokes. Men siden vi hadde fått denen restauranten anbefalt av så mange av dere bloggleserne så måtte vi jo bare teste den ut. Og gjett om det var et godt tips. We loved it! Hvis jeg skal tilbake til Dublin så ligger Pasta Fresca på besøkslista. Nydelig autentisk liten plass med fantastisk mat!

You might remember that I visited Dublin about a month ago. before going I asked if you peeps had any great tips. And sure you did! We fell in love with this Italien restaurant that you recommended. Great food, amazing authentic atmosphere and some great wine. If in Dublin, be sure to visit Pasta Fresca in 4 Chatman Street!

2 kommentarer :

Line sa...

Savner lunsj på Pasta Fresca!
Jeg spiste ofte der da jeg studerte i Dublin.

Ladybird sa...

Line: Skal definitivt tilbake dit hvis jeg skal til Dublin :)