Sider

28.07.2011

Fuktighet og farge på tube...

 Fuktighet og farge på tube
Photos: ladybird
Kan du tenke deg en superdigg body lotion som gir masse fukt og gylden farge? Det kunne ikke jeg før jeg prøvde denne. Matis Sun-Kissed Glow Body Lotion. Fukt og farge går sjelden hånd i hånd. Men med denne får du begge deler. Og som ikke det var nok, den lukter faktisk godt.
Self tan and moisturising doesn't usually go together. Most self tanners makes the skin dry, I usually slaps on some body lotion before the self tanner. But that was before. Now I have discovered this amazing tube. A body lotion that gives a great amount of moisture and a golden glow. I even smells good.
Gotta love it!

3 kommentarer :

Line sa...

Denne har jeg også, jeg er superfornøyd med fargen og fukten!
Jeg synes den lukter godt med en gang, men etter en stund kommer selvbruningslukten synes jeg. Argh...

Kamilla sa...

Jeg har en veldig lys hudtype, men har etter noen runder i solarium og en uke i Hellas klart å få litt brunfarge. Men jeg skulle gjerne vært enda litt brunere uten at det blir seende falskt/oransj ut. Tror du denne vil funke bra? Hvor får man kjøpt den og hva koster den?

Ladybird sa...

Line: Jeg synes ikke jeg merker noe av den lukta jeg. Har lagt meg etter å ha brukt den og ikke kjent noe til den velkjente og lite likte selbruningslukta ;)

Kamilla: Denne blir du gradvis gylden av, så denne funker fint. jeg har også overtalt venninner som er veldig lyse i huden til å prøve denne. Alt annet blir for oransje for de, denne blir bare gyldenbrun. Den er supergod. jeg kjøpte min på nett, det er mye billigere. her kjøpte jeg den: http://www.feelunique.com/p/Matis-Reponse-Corps-Sun-Kissed-Glow-Body-Lotion-200ml?aff=aw&awc=2150_1312489039_e801fa4f06142a638b81faafb9d7f3b1 Husk å sett valutaen til pund, det blir dyrere om du velger NOK ;)