Sider

27.07.2011

Jeg prøver å ta hverdagen tilbake

Det er ikke så enkelt å motivere seg til å blogge i disse dager. Men jeg vil. Jeg ville ikke la terroren ta fra meg hverdagen. Jeg titter selv gjennom min faste bloggliste og det føles godt å la tankene få en pause fra det vonde et lite øyeblikk. Og derfor skal jeg også fortsette å poste blogginnlegg, selv om det føles meningsløst. Hvis en person kan få en liten tankepause fra tragedien, så er det verdt det.
Hverdagen er vår, og den kan ingen ta fra oss. Selv om gråten er nær og hjertet er sårt. Hverdagen er vår.

It's not easy to motivate myself to blog these days. My thoughts are somewhere else, my heart bleeds, the tears are many. But terror shall not take my everyday life away. Even though it feels meaningless I will blog. cause it feels good to think about something else. For a little moment.

3 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Godt sagt, føler det samme selv. Take care!

Luisa sa...

Fint skrevet, jeg har i dag på en måte gått videre.. Vi skal aldri glemme det som skjedde, vi skal støtte de som har det vondt, vi skal sørge med dem og vise varme og kjærlighet. Vi skal fortsette samholdet og omsorgen. Men vi skal også hylle de fine tingene i livet, vi skal ikke la noen ta fra oss den vi virkelig er.

Ladybird sa...

LOVE! Ingen skal ta fra oss hverdagen jenter ;)