Sider

13.07.2011

Travelsize


Photos: ladybird
Jeg er konstant på farten. Det er masse reising med jobben og privat. Sålangt denne uken har jeg vært i Sarpsborg, Ski, Sandnes og Stavanger, more to come. I den forbindelse er det alltid greit med reisestørrelser. Jeg er glad i å ta vare på huden min, men kan jo ikke dra med meg hele baderomsskapet med kremer, serumer, rens og masker når jeg er på tur, så nå har jeg lagt min elsk på disse fra REN. Pleier og renser huden min når jeg er på farten og lukter fantastisk digg. Jeg vil egentlig ikke plukke ut en favoritt, for jeg er blitt så glad i alle, men nattserumet er superfresht, Digger lukta! Det geniale med disse reisestørrelsene er at du får kjøpt de i ferdigsammensatte pakker der de selger REN. Absolutt verdt å sjekke ut i disse ferietider!
 I'm always on the go. My work includes alot of travelling and so does my privatelife. I'm also a bid sucker for great skincareproducts. But you can't bring all those favourite cremes and tubes when traveling. That is why I fallen in love with these travelsizes from REN. Cleansers, night- and day creams, serums, masks...everything you need! And they smell delicious! Now my skin is happy traveling!

4 kommentarer :

Kristine sa...

Takk for tipset! Hvor får man tak i REN produktene? Ps. digger bloggen din!

AK sa...

Digger også disse produktene, perfekt når man er på farten! Skikkelig gode kremer også! Vet at de har de på Vitus Apotek.

S sa...

Heheh, I'm new to blogspot and was just wondering what layout you have and how you got that pisture behind your header?
Btw, your blog inspires me soo much and I just love your style!

Ladybird sa...

Kristine: Så hyggelig å høre, takk! Du kan blant annet kjøpe REN hos Vitus Apotek og Cubus ;)

AK: Stemmer det, jeg har kjøpt noen av de fra Vitus en gang. Veldig gode de kremene her altså, jeg har blitt superglad i de! Så holder de så lenge, man har jo den lille tuben kjempelenge!

S: I made this layout myself, it's really not difficult. just play around and you'll make a design you like ;) The picture behing the header can be uploaded in the options field ;)