Sider

05.01.2010

Burberry Macaroons...


Photos: Style.com, googlet, collage lagd med Picasa
Selv om jeg ikke er noen sucker for pasteller, så blir jeg sugen på disse herlige grønnyansene som Burberry Prorsum viser i sin fantastiske vårkolleksjon (en av mine favorittkolleksjoner denne våren). Jeg elsker de sarte grønnfargene som spenner fra en kjølig mintfarge til en sober pistasjtone. Fy fasan så fint det er!
I am usually not keen on pastels. But these saturated green nuances from the S/S 2010 Burberry Prorsum collection are breathtaking. The cool mintshade and the fresh pistaciocolor nearly make my drool. I guess these will be some of my favourite colors this spring.

6 kommentarer :

Heidi sa...

Åh, jag älskar pasteller och år så glad över att det är en av det stora trenderna till vår/sommar. =)

Hjertebarn sa...

Pasteller har aldri vært min favoritt, men jeg er enig i at denne grønnfargen var nydelig! :)

S.UWAGBA sa...

love the colours!

My new blog :

fantaschic.blogspot.com

fantaschic.blogspot.com

fantaschic.blogspot.com


xxxx

Nanne sa...

Mmmm - pistasjeis:) Nydelig grønnfarge!

Siw sa...

Elsker det. Vil så gjerne ha sommer nå med en gang.

Ladybird sa...

Heidi: jeg er ikke fan av pasteller, men pastellnyansene til våren er fantastiske, litt mer modne enn tidligere :)

Hjertebarn: Den kan det nok hende vi satser på til våren ;)

S.UWAGBA: They're amazing :)

Nanne: fantastisk farge, med mange herlige assosiasjoner tilknyttet til seg ;)

Siw: jeg stemmer for at vinteren blir kort ;) Men vi får nyte den mens den er her :)