Sider

26.01.2010

Tube


Photos: Ladybird
Jeg elsker tube'n i London.
I love the London tube.

4 kommentarer :

Flit About sa...

Er selv en tubefan. Er så mye og mange å se på for en nysgjerrigper som meg. Også elsker jeg at de har designated busking corners i gangene. Noen av artistene er jo så flinke at man ikke rekker banen!

Ladybird sa...

Flit About: ha ha ha...det er masse å se på, jeg kan sitte ganske lenge på en tube uten å kjede meg. dessuten elsker jeg de ulike stemningen på de ulike stasjonene. Vi hadde en magisk opplevelse i denne du ser her. Det er en enormt lang gang, lys og hvit..en helt sakral stemning. I enden av gangen spilte en artist akustisk gitar, en skikkelig rolig stemningsfull sang...vi ble bare stående og måpe og ta inn opplevelsen. Fantastisk!

Linda Maria Szücs sa...

Fin tur du har hatt! Liker disse bildene, London tube er noe for seg selv, jeg elsker det òg!

Ladybird sa...

Det er virkelig en egen stemning der, fantastisk! Elsker bare å gå rundt og ta bilder der også...mye fint å knipse!