Sider

13.01.2010

Test: glominerals Liquid Lips lipgloss




MakeupMekka fortsetter å sende godsaker. I julen dumpet denne lipglossen fra glominerals ned i postkassen min. Glominerals Liquid Lips lipgloss i fargen Pink Ginger. På MakeupMekka sine sider står det følgende om denne glossen: "Luksuriøs lipgloss med mye "shine" som gir en ultra "wet look" til leppene dine. Meget holdbar lipgloss som er nærende og beskyttende. Endelig en lipgloss som også er god mot huden din."




Pink Ginger er en lyserosa transparent gloss med shimmer i. Lyserosa glosser har en tendens til å enten ende opp som råfine eller alt for bertete. Denne viste seg å tilhøre den følrste kategorien og har raskt blitt en favorittgloss til hverdagsbruk. Den gir litt farge og en fin shimmereffekt, uten å være over the top. Jeg er litt antishimmer og får fort noia om det blir for mye av det gode, men denne passer meg supert. Shimmeret fremhever bare den glossy effekten og gir leppene en fin glans. Da jeg hørte Pink Ginger tenkte jeg at denne kom til å gi en kriblende følelse i leppene eller lukte litt merkelig, men det gjorde den ikke. Men på en annnen side lever den virkelig opp til navnet sitt, for den har den samme rosafargen som ingefæren du får sammen med sushi, og det er antageligvis derfor den har fått dette navnet. En knallfin rosafarge, bare så det er sagt.


Photos: ladybird
Jeg er opptatt av lukt på leppeprodukter, sterk lukt virker ofte kvalmende. Denne glossen har nesten ikke noe lukt, den kan minne litt om den sterile lukten man kan finne på mange apotekvarer. Helt grei med andre ord. Glossen føles glatt og behagelig på leppene og siter ganske godt. Ikke av den evigvarende typen, men de glossene liker jeg sjelden uansett, da de er så klissete at håret klistrer seg fast i leppene hele tiden. Siden det er glominerals, så er det også et mineralprodukt. Slikt liker jeg! Pink Ginger er hverdagsglossen min nå til dags!

Den koster 185,- på MakeupMekka og finnes i flere fine farger, jeg synes blant annet Sultry og Flirt så veldig fine ut.

MakeupMekka keeps on sending me those great products and in december I received this lipgloss from glomeinerals. Glominerals Liquid Lips lipgloss in Pink Ginger. It's soft shimmery pink, actually just the same shade of pink as the pink ginger you get when you eat sushi. I guess that is where it got it's name. Lovely color! I ended up liking this gloss a lot, using it as an everyday product. It stays put, gives a healthy pink color to my lips and is perfect for everyday use. You can get yourself one of these at MakeupMekka.

6 kommentarer :

Christina sa...

så fin den satt på deg :)

Veronica Lauritsen sa...

Den så shiny ut;)

blabla sa...

Den var veldig fin til deg!

Ladybird sa...

Christina: fargen er veldig fin! Naturlig og fresh.

Veronica: Den ser nok kanskje hakket shiny ut på disse bildene, for jeg kjørte på med et ekstra tykt lag så det skulle synes godt på bildene :)

KaroBaro: denne har jeg lett blitt glad i ;)

Mina sa...

så fin farge! veldig naturlig

Ladybird sa...

Mina: og det er akkurat det jeg liker så godt med den ;)