Sider

31.01.2010

Tate Modern

Imponerende dimensjoner
Jeg elsker gavebutikkene på kunstgallerier
Litt småformatkundt er alltid fristende
Selvfølgelig må jeg donere en slant når du kan putte den på denne morsomme installasjonen. Minner meg om de gammeldagse kronespillene.

Det har gått en uke siden Londonturen allerede. Jeg smiler når jeg tenker tilbake på en knalltur. Der jeg blant annet oppdaget en ny favorittspot i London by, Tate Modern.
One week goes by so fast. I can not believe it is one week since I visited London.  Already?!What a city, what a trip. Smiling thinking back. One of my favourite moments was exploring Tate Modern.

Massivt. Imponerende. Overveldende.
Photos: Ladybird
Å fotografere innendørs på gallerier er sjelden lov, og dette gjaldt selvfølgelig Tate også. Men jeg kan love dere at det var masse fantastiske kunstverk som har brent seg fast i minnet mitt. Herlige verk av blant annet Francis Bacon, Miroslaw Balka, Marcel Duchamp, Gorgenko, Jeff Koons, Joan Miró, Piet Mondrian, Jackson Pollock...For et fantastisk sted!
I just fell in love with Tate Modern. Amazing location, amazing art-collection, fantastic athmosphere.

2 kommentarer :

Ida sa...

Dit skal jeg så absolutt stikke innom nestegang jeg er i London!

Ladybird sa...

Ida: Et must! :)