Sider

16.01.2010

Rebecca Minkoff x 6


Photos: Kelly Stuart/Elle
Elle tar oss med hjem til Rebecca Minkoff, for en liten sniktitt på hennes personlige stil. Jeg liker den grå bikerjakken fra hennes egen 2010 høstkolleksjon, den flotte brente orasnjefargen på Nicholas K kjolen hennes og Juan Antonio Lopez bootiesene hun har på nederst til venstre. jeg hadde heller ikke sagt nei til de flotte speilene og den finfine stripete stolen i bakgrunnen.
Elle brings us into Rebecca Minkoffs home and let us have a sneekpeak at her wardrobe. I wouldn't mind getting my hands on som of her items, like the grey bikerjacket from her own fall collection, the burned orange colored Nicholas K dress and those pointy Juan Antonio Lopez booties.

6 kommentarer :

Cathrine sa...

Duu..... jeg har fått ny blogg igjen.... Lover jeg skal bli her nå:p hehe....

Monica S sa...

Likte den biker jakka jeg også = )

Anonym sa...

Sv: Tusen takk! Så kjekt å høre at jeg har vært savnet!

Og jeg hadde ikke sagt nei takk til noe på de bildene :)

Ladybird sa...

Cathrine: Du din lille blogflyfille ;) No problemos, følger med deg på ferden jeg vettu :)

MonicaS: den er veldig fin ;)

Stylebym: Det har du definitivt!

Taru Tuomi sa...

I LOVE Rebecca Minkoff. Especially her bags.

Ladybird sa...

Taru Tuomi: I love those bags. And I love the fact that you can not see too many of those bags in streets in Europe, like many IT-bags...