Sider

26.01.2010

L♥ND♥N









Photos: Ladybird

13 kommentarer :

Turbo sa...

Great photos, LB.

blabla sa...

Oh how I miss London!! Lovely pictures!

frk.bustad sa...

Fristende... Gleder meg til jeg skal til London igjen. La meg gjette, er cupcaken fra Hummingbird Bakery?? Jeg har nettopp kjøpt meg kokeboken derfra... 2010 blir året for cupcakes! Bare følg med på bloggen min, hihi... ;)
klem

Hilde N sa...

Åh, så fine bilder! Skal til London om få dager. Gleder meg!

Spis, løp, les sa...

Ååå, jeg lengter tilbake! Håper du har hatt en strålende tur!

Cecilie sa...

Nydelige bilder av en fantastisk by =) OG så får jeg alltid så lyst å smake dine mye omtalte makaroner. Nå må jeg snart bestille litt luft under vingene til en eller annen plass

Ladybird sa...

Turbo: Great city ;)

Karobaro: det gjør jeg og ;) Har litt abstinenser rett og slett!

Jaaa...det er Hummingbird bakery! For en plass! jeg er ikke spesielt glad i cupcakes en gang (søte å se på, men synes ikke de er så gode...) men her gikk jeg helt rundt meg selv og kjøpte masse deilige muffins! Fantastisk gode! jeg vil også bli en hummingbird-inspirert-cupcake-baker ;) den boken tror jeg at jeg må kjøpe meg!

HildeN: lucky girl! Det var en fantastisk tur, og det håper jeg du får også!

Kamillagorilla: jeg og ;)

Cecilie: Det må du! jeg er inegn kakeperson, men disse er så skjønne!

Tessi sa...

Jeg elsker Nottinghill<3<3<3

Unknown sa...

Flotte bilder du tar!!

Rannveig sa...

Så fantastiske bilder du tar! De te-kannene var bare skjønne! Skulle gjerne hatt noen sånne på hylla:)

Ladybird sa...

Tessi: fantastisk hygelig strøk :)

Gerd Gjelsvik: Takk takk, morsomt å ta bilder i en så fantastisk by!

Rannveig: de var helt nydelige, skulle gjerne tatt med alle smmen hjem ;)

thejune sa...

sinnsykt flink fotograf!

Ladybird sa...

thejune: Takk det var snilt ;)