Sider

22.05.2011

Charlotte Ronson's crib

 Jeg elsker store speil. Kunne nok fått plass til det i bakgrunnen der...
I love big mirrors.
 Rååååååsa.
Pink.
 Ok, den senga ser ganske digg ut.
It looks quite comfy this bed.
 Jeg kjenner at jeg fikk lyst på nesten alt hun har på seg på bildene...
I'm craving everything she wears in these pics...almost.
Photos: Glamour Magazine
Sjekk Brigitta Bardot plakaten. Og de lyseblå stolene!
Check out that Brigitte Bardot poster. And those blue chairs.

Bilder fra Charlotte Ronson sin leilighet i New York. Girly, fargerikt og humoristisk. Ganske så annerledes enn mitt eget hjem, men jeg kunne lett adoptert flere av møblene og detaljene.
Pics from Charlotte Ronson's New York apartment. Girly, colorful and fun. Quite different from my own place, but still I like it. Would not mind adopting some of her furniture into my own little crib.

9 kommentarer :

Flyavsted sa...

Hvilket blad er det tatt fra?

Anonym sa...

Nydelig hjem og nydelig dame! :-)

Hellohello baby sa...

Herlig leilighet og enkel og gjennomførbare tips. Minner meg om å komme litt ned på jorda igjen :)

Line Marie sa...

Å, herre min hatt, jeg vil ha alt! Skulle ønske jeg hadde tid og penger til å fikse leiligheten akkurat som jeg egentlig vil ha det, men det får nok vente til studiene er ferdig, og da blir det 1. pri! Utrolig gøy å se slike flotte bilder i alle fall :)

Line Marie sa...

Forresten, hvor fant du disse bildene? Så de var fra Glamour Magazine, men finnes de på nettet? Ble litt nysgjerrig på tipsene hennes ;)

Ladybird sa...

Flyavsted: Bildene er hentet fra mars utgaven til Glamour magazine. Litt usikker på om det er den britiske eller amrikanske, holder en finger på at det er den amerikanske utgaven ;)

Motejournalisten: Veldig fint hjem, dog så annerledes enn slik jeg ville hatt det selv. Og det synes jeg er så gøy, når man kommer over ting som er veldig fine, men man ikke helt hadde fått til selv! Og Charlotte Ronson er rå, digger stilen hennes og designen hennes ;)

Hellohellobaby:Veldig ofte er det jo slik at det enkle er det beste ;))

Line Marie: Jeg vet at det var en marsutgave av Glamour, men usikker på om det er den amerikasnke utgaven eller den britiske. Stikk inn på den amerikasnke siden og søk, jeg regner nemlig med at det er den amerikanske...ligner mest på deres lay out ;)

martinejulianne sa...

GREIT DEILIG seng det der jaa!

Raven the Lady Bird sa...

I love her style! Thank you, Lady! <3
Very cute!

Ladybird sa...

martinejulianne: hadde ikke hatt noe i mot å sovne i den nei ;))

Raven the Lady Bird: She is fab, lady ;))