Sider

25.05.2011

Golden girl

Photos: InWear, YouHeShe, googlet
Kjenner at jeg har lyst på en gullfarget paljettjakke. Funker som fy til duse nudefarger, popping colors, til den lille sorte eller et par slitte jeans. Etter litt leting fant jeg en hos InWear og en fra det franske merket Iro hos Youheshe. Holder en knapp på InWear sin foreløpig, tror jeg har lyst på en i klassisk blazersnitt...Tenk hvor fint det blir til sommerbrun hud!
I'm craving a golden sequin jacket. Perfect for that nudecolored trendm thos popping colors, the LBD or just plain boyfriendjeans. Found these two, one from InWear and one from Iro. Think I prefer the classic blazerstyle like the one from InWear. Imagine this one against a subtle tan...gosh!

4 kommentarer :

Monique Lund sa...

Ah, fantastisk!

blabla sa...

Jeg var så heldig å komme over en fra H&M til 100NOK. Fantastisk! Kan anbefales!

Anonym sa...

Se linken under fra en fransk blogg jeg er innom hver dag. Hun har på seg jakken fra IRO, nydelig.
http://www.sushipedro.com/article-ersatz-44468879.html
Hilsen, Fanny

Ladybird sa...

Monique: det er så lekkert, jeg må stikke å prøve på meg den fra InWear ;))

Karobaro: Kjære vene, da var du jammen meg heldig! :)) Men det skal man jo være nå og da ;)

Fanny: Tusen tusen takk, det var veldig gøy å se ;) Den jakka er veldig fin ;)