Sider

04.05.2011

Vinn vennearmbånd fra Peru

Photos: ladybird
Rundt håndleddet mitt henger det en god mix av vennearmbånd, plastarmbånd og glitrende saker. Armcandy rett og slett. Nå kan du vinne disse seks vennearmbåndene fra Peru. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar eller sende en mail til ladybirdsnest@hotmail.com der du forteller hvilke innlegg du vil se mer av her på bloggen!
Ha en super onsdag!
I love wearing a lot of bracelets, mixing friendship bracelets, rubberbands and some glitzy stuff. Do you wanna mix it up with these friendship bracelets? Leave a comment or send a mail to ladybirdsnest@hotmail.com, telling my what kind of posts you wanna see more of at the blog.
Happy wednesday!

17 kommentarer :

Frøken Barmen sa...

Eg likar alltid veldig godt interiørinnlegga dine, særleg dei der vi får sjå glimt av korleis du har det heime, tips og triks:) Så det vil eg gjerne ha meir av! Etter innlegget ditt om å bruke hermetikk til forskjellige ting har leiligheita mi blitt full av gamle maisboksar og liknande som no fungerar som lysestakar og oppbevaringsboksar, heilt supert! Billig og miljøvenleg. Syns du har ein original og fin interiøsstil:)

Elles er det supert å få tips om velkledde jenter med ein kul stil du likar, som ein kan lese bloggane til og slikt. Veldig inspirerande å sjå korleis andre kler seg!

Solveig sa...

Jeg syntes det er veldig fint med shoppingtips, både om klær, sminke og annet. I det hele tatt: Svært fornøyd akkurat slik den er jeg ;)

Marte V. sa...

Jeg synes du er veldig flink til å poste inspirasjonsvideor. Alt fra modellsminke, musikkvideor og stylingtips. Jeg har ihvertfall fått veldig mye inspirasjon av disse - og er så glad for at du klarer å finne disse godbitene i den store og rotete youtubeverdenen. Så jeg ville ha satt stor pris på flere slike fantastiske inspirasjonsvideor. Det skaper god stemning hos et fattig studenthjerte:-)

Q sa...

Jeg vil se mer hverdag! :)

Stine Marie sa...

Synes de armbåndene er utrolig stilig. Passer veldig min stil for sommeren :) Jeg liker utrolig godt videoklippene du har postet i det siste. Det vil jeg gjerne se mer av. Flott blogg du har by the way.

Elisabeth sa...

Så stilige armbånd!

Elsker å få tips, til alt mulig, fra shopping til sminke og stil, slik som på inspirasjonsvideoene dine! love'em! Men ikke bare det, liker også å lese litt om hverdag, for å bli kjent med deg bak bloggen :- )

Karoline sa...

Jeg vil gjerne se litt mer av dine favoritter av motekolleksjonene og dine meninger om de forskjellige kolleksjonene :)

Anonym sa...

Synes egentlig du har en veldig fin blanding, du klarer balansen mellom tips, interiør, sminke og mote. Men det jeg liker aller best er tipsene dine, alt fra trening til hudpleie! Og selvfølgelig mote :) Stå på!

Dreamgirl sa...

Jeg liker sminketipsene dine der du har testet de selv :) Jeg liker også videosnuttene du legger ut som beskriver hvordan man kan bli glam på kort tid i en travel hverdag :)

Mari Veronica sa...

Det jeg liker aller best med bloggen din er når du poster inspirerende videoer med streetstyle, innblikk i garderober, sminketips o.l., eller sånn som den med de eldre damene som ikke er redd for å skille seg ut og ha sin egen stil:)Liker også veldig godt når du kommer med egne tips og anbefalinger:)

Line Marie sa...

Så gøy! Men å si hva jeg vil ha mer av på bloggen din, det var derimot vanskelig :) Jeg synes bloggen din er utrolig inspirerende, og jeg er innom flere ganger om dagen! Det blir å se både på nye og gamle innlegg, for du poster utrolig mye bra, både sminkevideoer, musikk, inspirasjonsbilder, og ikke minst outfits, så da er det gøy å gå tilbake å se på innlegg som gav meg inspirasjon da de var nye :)
Så det er veldig vanskelig å trekke ut noe jeg vil ha mer av, kan jeg si alt??? Hi hi :) Kanskje litt mer om hvordan du har det hjemme, med tanke på interiør? I og med at alt annet du har av stil er super, må jo interiørsmaken din sikkert også være inspirerende!
Takk for positivt innslag i hverdagen :D

Unni sa...

Takk for fin side. Jeg liker veldig godt der du anbefaler ulik kosmetikk. Jeg ville satt kjempepris på et armbånd fra Peru (blir et minne om mitt SOS-fadderbarn i Peru) :-)

Stine sa...

Jeg vil se mer av alt jeg. ;) Det jeg mener at altså at jeg synes du har en herlig, inspirerende blanding av innlegg allerede. Det er bare å fortsette i samme stil, spør du meg. :)

karen sa...

Super fine! :-) Er helt hekta på Peru om dagen. Leser en fantastsik bok, med handling fra Peru og har veldig lyst til å reise dit! By the way, har du ikke lest den, anbefaler jeg The Celestine Prophecy av James Redfield. :-)

Vibbis sa...

Ja, disse var utrolig fine!
Vil ha mer outfit og hverdag (hva du gjør) og mindre videoer : )
Men digger bloggen din, innom hver dag! Du er min store inspirasjon!!

Lise Oterhals sa...

Utrolig fin blogg! Jeg liker veldig godt bloggere som gir meg inspirasjon! alt fra innkjøp, outfit, klær/sminke tips, hverdag og mat inlegg er super gøy å lese om! Superkule armbånd:)

Linn Eplekinn sa...

Hallo hallo!

Fantastisk nydelige armbånd! For omtrent en uke siden tok jeg turen og handlet tråd til å lage slike, husker jeg var innmari god på det som liten. Dessverre har mitt talent tapt seg grunnet dårlig vedlikehold, men jeg ønsker meg fortsatt noen slike av hele mitt hjerte!

Jeg har lest bloggen jevnlig i ca en måned, og er spesielt glad i videoer og mote. Så om jeg skulle ønske meg mer av noe må det bli disse.

Håper du får en super helg!
Klem fra ny leser
(pick me, pick meeee:)