Sider

08.05.2011

WC


Photos: ladybird
Dette er ikke så ofte jeg blogger om toalett. Jeg tror det har skjedd en gang før. Så dette blir toalettpost nummer to. Da jeg var på frisørsalongen Gevir her om dagen, så ble jeg nemlig veldig fascinert av det nyoppussede toalettet. Er det ikke fint? Jeg elsker betongen, sinken, de gamle speilene, den fine krana. Akkurat sånn skulle jeg gjerne hatt det hjemme hos meg selv.
It is not that often I blog about toilets. This is actually the second time. My hairdressers at Gevir have re-done their toilet, and it looks amazing. I love this industrial, rough look!

4 kommentarer :

Line Marie sa...

Utrolig stilig og gjennomført, rustikk/industrielt, I like!

monica sa...

Så utruleg kult det var! wow

Ladybird sa...

Line Marie og Monica: fantastisk fint var det, muligens enda finere i virkeligheten ;))

Anonym sa...

Ja! Veldig veldig fint! :) lise, Polhem