Sider

05.05.2011

Hårfin hos Gevir

 Allerede ved kassen forstår man at man har kommet til en plass man vil trives...
 Fantastiske naturmaterialer og lyse, rene flater.
 And I got some new shoes, do you like'em?
 Grønn te med honning, nøtter og glossy magasiner...storkoser meg!

 Elsker disse hyllene med spirende planter i potter og glass

I dag har jeg vært hos frisøren min, Linn, som jobber hos Gevir øverst på Grünerløkka. Jeg har skrytt av Linn og jentene på Gevir før, men de tar meg så med storm hver gang jeg er innom at jeg ikke får fullrost de nok. 

I dag var det på tide med en klipp. Håret mitt vokser enormt fort, men det slites også veldig fort, så det trenger en god stuss med jevne mellomrom. Jeg har raskt lagt min elsk på Linn hos Gevir, som alltid forstår meg på en prikk og får håret mitt til å se ut akkurat slik jeg vil. Og ikke nok med det, men hun sitter alltid inne med MASSE gode tips, både på pleie av håret, frisyrer jeg hadde kledd og generelle tips fra sin jobb som stylist. Ikke rart jeg elsker denne jenta! Nå har jeg har anbefalt Gevir til en rekke venninner og det er ingen overraskelse at de deler min begeistring for stedet og jentene der. 

Foruten å være svært dyktige så er også Gevir en liten oase i en travel hverdag, lokalene er superfreshe og det føles nesten som man har vært noen timer på SPA når man har tatt seg en hårklipp der.
I love Gevir! Hvis du vil bli litt mer kjent med Gevir så kan du stikke innom hjemmesiden deres her, eller bloggen deres.

Photos: ladybird
Fornøyd frøken med krøller à la Farah Fawcett. Den tørre, slitte høysåten av en manke er forvandlet til myke glansfulle syttitallsbølger. Tusen takk Linn, you made my day!

9 kommentarer :

Tirill sa...

Jeg liker skoene, hvor er de fra???

Ladybird sa...

Tirill: De er fra Bianco, et skikkelig kupp til 300 NOK ;)

Line Marie sa...

Håret ditt ser helt nydelig ut! Har du gått for en litt mørkere farge, eller er det bare bildene som er litt mørke? Hvor er skjorta på bildet fra, selv om ikke hele synes, så den veldig fin ut :)

Nina sa...

Skoene var fine! :-) Og håret ser nydelig ut!

snappish_mel sa...

Elsker Gevir :-) Man senker liksom skuldrene med en gang man kommer innenfor døren. Virkelig en oase!! Ejla er min frisør.

Ladybird sa...

Line Marie: Jeg er kjempefornøyd med håret, våknet opp med de samme flotte krøllene i dag. Har ikke farget noe denne gangen, men klippet bort en del slitte lyse tupper så det ser en del mørkere ut. jeg er jo en sucker for two tone og ettervekst, så jeg er mye mørkere i bunnen og det gjør at det ser en del mørkere ut nå som de lyse tuppene er borte. Skal tilbake i juni og legge inn noen lysere striper i lengdene ;) Skjorta er faktisk en jumpsuit fra Bershka, kjøpe for mange år siden ;)

Nina: Storfornøyd med både sko og hår ;))

snappish_mel: Det har du så rett i. Skuldrene senkes og man kommer inn i en helt annen sinnstemning, får virkelig den SPA følelsen. derfor setter jeg alltid av litt ekstra god tid når jeg skal dit, kjenne litt ekstra på stemningen ;) Ejla er søt!

By LiSi sa...

Kjempestilig !

Marte N. sa...

WOW. Hollywood-hår!! :D

Ladybird sa...

LiSi: jeg er superfornøyd! :D

MarteN: jupp, det er akkurat DEN følelsen man får hos Gevir :)