Sider

04.05.2011

Jeg elsker lakris, jeg!

Photos: ladybird
Jeg er uhelbredelig og latterlig glad i salt lakris. Hvis jeg skal reise utenlands og være der en stund så må jeg ofte ha med meg salt lakris. Så dere kan tenke dere hvor glad jeg var da jeg fant denne tuben på en svensk matbutikk. Gjett om isen min skal bli god i sommer!
I love liquorice. Like mad. Salty liquorice are my favourite, That's why I nearly freaked out when I found this tube in a swedish store. Salt liquorice flakes for ice cream. Yummie!

7 kommentarer :

Ragnhild sa...

Eg elskar også lakris! Gleda var stor då eg oppdaga at Dream har byrja med lakrisis!!! God var han også:

http://ragnhilda.blogspot.com/2011/04/lakrisis.html

Det såg veldig godt ut det du hadde kjøpt. Perfekt på vaniljeis, vil eg tru:-)

Anonym sa...

jøss, tror jeg må ta meg en tur til Sverige snart jeg :)

Beautycountry sa...

Elsker salt lakris ...mmmmmmMMmmm

..og tok Tyrkis Pepper og salter Pingviner med meg til USA da jeg var der i 2 mnd...tenkte jeg skulle få venner og spandere på folk jeg ble kjent med; men de trodde jo jeg var gal og skulle drepe dem ;D Salt kombinert med lakris var visst ikke noe for den gjengen ;D

Siven sa...

JOM! Kan du importere?

Jeg har det på samme måten. Holdt på å bli gal når jeg var i utlendighet i 3 mnd. Ikke lakris å oppdrive!

Regine sa...

Åh! NAM! Det må eg og skaffe meg, elsker lakris og får aldri nok.. føler eg mangler noken stoff som er i lakris siden eg bare MÅ ha det heile tida. Takk for tips :)

synnøve sa...

Freia har en versjon i norske butikkhyller:) saaaalt lakris i en lilla pose:) NAM!

Ladybird sa...

Ragnhild: den så jeg i butikken her om dagen, må jo testes, spesielt nå som du kan gå god for den ;))

Horn Interiør: Kan alltids finne noen morsomme ting. Jeg storkoser meg jo på matbutikker utenlands og jeg, ser jeg en Fun-saft i en annen smak så blir jeg engasjert ;))

Beautycountry: Fordelene med å dra det med deg utenlands er at man får ha det i fred, er ikke mange land der man liker salt godteri. Tror det bare er Skandinavia, Tyskland og Finland som jeg kan komme på ;))

Siven: hahaha! kanskje jeg skal starte import ;))

Synnøve: i know honey, jeg har de også...men denne tuben er kjempestor i forhold til de små posene ;))