Sider

26.05.2011

O'glede

Photos: ladybird
Nå gleder jeg meg skikkelig. Jeg har nemlig en SUPERDUPERFIN ting til en av dere. Kjenner at jeg er bittelitt sjalu på vinneren og veldig glad for å kunne gi bort noe så fint.
I helgen kjører jeg i gang en konkurranse denne lekkerbiskenen av en premie. Stay tuned!
I'm soooo excited! I got a super-pretty-cool-gorgeous thing for one of you lucky readers. Here is a little sneakpeak. This weekend I will host a little competition where you can win this something. I'm looking forward to show it to you...iiiiikkkkk!

7 kommentarer :

Hanna Ladybug sa...

Åh... Går det an å være med på konkurransen selv om man er på sykkeltur uten internett hele helga? :P

Anonym sa...

Spennende :)

Luisa sa...

Å! Gleder meg nå:D

Line Marie sa...

Æææææ, så gøy! Gleder meg :D

Guri sa...

Spennende !!! :-)

Ladybird sa...

Hanna Ladybug: jeg trekker ikke en vinner før om en ukes tid etter jeg har lagt ut konkurransen ;)

Dere må glede dere, det er så fin en ting jeg skal gi bort ;))

Hilde sa...

Åh, så spennende:)

-Hilde-