Sider

06.05.2011

Knutefin og svinekam

 Dere husker sikkert bildene av hestehalen med dobbelknute som vært postet på utallige blogger? Her er en fletteversjon. Er det ikke fint?
Photos: ladybird
Linn viste meg også hvordan jeg kan lage en klassisk svinekam. En frisyre jeg aldri har prøvd meg på, siden jeg synes den ser så avansert ut. Men nå har jeg et par gode tips i ermet som forandrer på den saken. Og hovedtrikset er tuppering, tuppering, tuppering! Nå kan jeg bli hårfin, mad men style...

Jeg skrøt uhemmet av frisøren min, Linn, i går kveld. Det er bare å stålsette seg, for godordene fortsetter å hagle. Da jeg var innom henne i går så lærte hun meg hvordan jeg skal lage svinekam og en superfin knuteflette. Er jo ikke rart jeg elsker frisøren min!

Legger ved en video som viser hvordan man lett kan lage en klassisk french tvist, eller svinekam som vi så kledelig kaller det på norsk.
Yesterday I visited my hairdresser and she always come up with a lot of good tips for my hair. This time she showed me how to make a knot-braid and a classic french twist. I love my hairdresser!
Take a look at the video for a short tutorial on the french twist!

4 kommentarer :

Luisa sa...

Wow utrolig fint!

Anonym sa...

Jeg trodde vi kalte oppsatsen en svinerygg på norsk jeg...

Vibbis sa...

FINT!

Ladybird sa...

Luisa: jaaaa, jeg er så glad for at jeg har så fantastisk frisør! :)

Anonym: Det er mulig den har flere navn, jeg har bare hørt svinekam ;)

Vibbis: kjempedigg å lære litt nytt på den fronten, er ikke så bevandret i håroppsats ;)