Sider

23.03.2011

Autumn will be pretty cool...

Etter en laaaaang sommer kommer en cool høst.
After a loooong summer, comes the coolest Autumn!
Nydelig blazer, digger snittet og de enkle detaljene.
Clean greatlooking blazer.
Okay, her snakker vi. Denne jenta vil jeg være. (Vil vi ikke alle?) Den coole jenta på gata i New York. Sjekk den frakken. Jeg blir nesten litt svett av å se på den. Fantastisk!
Just love this coat, could it be any cooler? Actually, I wanna be that girl. That crazy cool New York girl.
Workwear med vri. Buksene funker på kontoret og ser rå ut.
Funky workwear.
Oh lord. Trenger jeg egentlig å kommentere dette bildet. Frakken!
Love. That. Coat.
Jeg er en skikkelig beanie-jente...
Makes a beanie-girl very happy.
Rødt. Ørlitt svak for rødt om dagen.
Red. I am sooo in love with red right now.
Nok en fantastisk jakke. Med skinndetaljer. Love it!
Another coat to love. Leather details. Cocoon shape. What is not to love?
Legg merke til kragen...den gjør den klassiske kåpen litt maskulin. Og veldig cool!
Classic coat. Masculine details. Love that collar.
Jeg får lyst på ALLE jakkene jeg!
Even another jacket to love. Will it be a jacket season?
Beanie love!
Beanie love!
Tenker dere det samme som meg? Er ikke denne jakken litt Isabel Marant'ish? Love it!
A bit Isabel Marant'ish, or what?

En sniktitt i InWear sin høstkatalog fikk meg til å lengte bittelitt etter høst. Digger den coole New York girl stilen, og ser allerede nå antydning til hvordan høstgarderoben min vil se ut.
Sneekpeaking at InWear's Autumn catalogue. Falling in love.

3 kommentarer :

Tonje sa...

Enig! Fine jakker! Liker spesielt den med batwing-armer! :-)

XX T

Anonym sa...

Kjære vene så mye fint! Når er det i butikk?

Ladybird sa...

Tonje: famtastisk mange fine jakker, jeg fikk jo nesten lyst på alle! :)

Anonym: Det er høstens katalog, så det begynner å komme inn i August :)