Sider

21.03.2011

Current crave

Photo: intrigue me now
Jeg får dilla. Dilla på trender, Dilla på produkter. Dilla på interiør. Akkurat nå er jeg inne i en periode der jeg har dilla på sminke. Litt utypisk meg. Jeg suger nemlig på sminke. Synes det er gøy, men suger. Neglelakk håndterer jeg rimelig greit, øyeskygge derimot...Men dilla har jeg! Og nå ble jeg gira på slike negler.
I got different craves. Right now I got a huge makeup and beauty crave going on. I love shopping beauty products at the moment. And this photo made me crave for twocolored nails.

10 kommentarer :

My Cup Of Tea Vintage sa...

utrolig fine negler, men jeg hadde aldri klart å legge det pent selv dessverre :P

camilla pihl sa...

KJEMPEKULT! Dette skal jeg definitivt prøve :)

Luisa sa...

Jeg og!!

Beautycountry sa...

fantastisk kult :D

Unknown sa...

Å så stiliiig!

Mira sa...

Inspirasjon!!!

Ladybird sa...

Eirin; Jeg anbefaler deg å kjøpe de små klistremerkeremsene som man kjøper til fransk manikyr, da blir det veldig enkelt å legge ;)

Camilla Pihl: Yes, dette må testes! :)

Luisa: Yes, yes, yes ;)

Beautycountry: veldig, så dette må testes ;)

IbeN. Nydeligf, digger kombinasjonen av lys lilla og rød ;)

Mira: indeed ;)

Lise sa...

Oh HÆRLIG!!!! skal prøves straks "nonnene" mine har vokst ut igjen :D

Ladybird sa...

Lita: he he he...det må du ;)

My Cup Of Tea Vintage sa...

tusen takk for tipset Ladybird! :)