Sider

09.03.2011

Fresh på gymmen

Photos: ladybird
Det er morsommere å trene med litt ordentlig treningstøy. Og ikke minst morsomme trenings-gadgets! En av de beste kjøpene mine noensinne er pulsklokka mi fra Polar og Nike+ brikken min. Polar pulsklokka gjør all trening gøy, siden jeg hele tiden kan følge med på pulsen min og presse meg selv litt ekstra. Nike + brikken var helt avgjørende da jeg faktisk begynte å like jogging i fjor. Med den kan jeg følge med på hvor langt jeg har løpt, hvor lenge, hvor mange kalorier jeg har brent og følge utviklingen min. Ser frem til mange løpeturer med den i vår. 
Ellers er rett sportstøy superviktig og nå har jeg blitt helt frelst av Pierre Robert sitt treningsundertøy. Supermykt, og holder alt på plass. Og nettopp det er viktig, uavhengig om du innehar små søte kirsebær eller store fine meloner. Inger sømmer, ingen strikker, altså ingen gnaging eller irritasjon, selv under den tøffeste boksetimen, på løpeturen eller i hodestående på yogatimen. Og det ser fresht!
 Men uansett hvor fint det er, dere skal få slippe å se meg løpende på tredemølla i bare sportundertøyet, det overlater jeg til frøkna i reklamen...
If you ask about some of my best buys you might expect me to mention a dress, or maybe a handbag. But no. One of my best buys are my Heart Rate monitor watch from Polar. It makes excersising superfun! And next in line is my Nike+ gear, it actually made me love running. I never liked running until last year. When I got my Nike+ gear.
A other thing is fresh sports wear. i love hitting the gym in something fresh. And my latest faves are the sports underwear from Pierre Robert. Colorfresh, seamless and supercomfy. And it keep anything in place, even during boxingclasses, running or standing on your head in yogaclass.

9 kommentarer :

Hellohello baby sa...

Takk for tipset!

Inviterer deg i samme slengen inn til meg. Jeg har endelig fått tilbake kinabordet mitt og er så happy! Vil gjerne høre hva alle synes! (Les: få masse skryt av mitt superlekre kinabord... ;) )

Anonym sa...

hvor får man kjøpt pierre robert-treningstøyet? fint!:)

Victorias Inspirasjon sa...

Superfresht! Tror jeg må sjekke ut Pierre Robert-toppen, selv bruker jeg hipsterne på trening og de er supergode! Veldig stilig den Nike+armbåndet også! Er det puls-klokken?

Ladybird sa...

hellohello baby: Nå ble jeg nysgjerrig ;)

anonym: Jeg har kjøpt noe av mitt på vanlig dagligvare, blant annet på Rema! Sjekk også ut ullkolleksjonen til Pierre Robert, jeg har brukt ullsokker, ullsingleter og ullstrømpebukser derfra i hele vinter ;)

Ladybird sa...

Victorias Inspirasjon: jeg må kjøpe meg noen hipsters og, har bare string foreløpig. det er så godt å trene i, ingen sømmer eller strikker som gnager, også sitter det som støpt!

Det armbåndet der er til Nike+ brikken min, det leser av tide, kilometer og kalorier i løpet av løpeturen. Pulsklokka mi er fra Polar og hører til pulsbeltet på bildet ;)

Therese sa...

Må man ha spesielle sko til nike-brikken, eller kan den kjøpes separat i butikk? Kjempefine tips, det undertøyet ser veldig fresht ut! Elsker bloggen din:)

Ladybird sa...

Therese: takk for så fine ord :) Du må ikke ha Nike+ sko, noe som er bar siden mman ikke passer lesten i alle merker :) Man kan kjøpe en slik dings til å knyte på lissene som man har brikken i, en liten lomme som brikken kan ligge i. jeg kjøpte min på en Mac butikk :) Jeg har jo løpesko fra andre merker, så greit å få brukt brikken hele tiden :)

Luisa sa...

Det er helt sant, ingenting er som å trene med fint og riktig utstyr :)

Ladybird sa...

Luisa: Det gir litt ekstra energi det ;)