Sider

27.03.2011

Mina Milanda

Lilla+knallgrønn. Vårens fresheste fargekombinasjon.
 Sitrontrær. Noe av det jeg elsker mest med middelhavslandene er sitron- og appelsintrærne. Neste gang du går forbi et sitrontre, plukk av et av bladene og lukt på det. Fantastisk nydelig lukt!
 Disse er bare så fantastisk nydelige...
 Lilla perfeksjon. Vet du hva?! Blomster gjør med GLAD!
 Elsker sitroner.
 Magnolia, gåseunger og mange herlige vårtegn...
Photos: ladybird
Mina Milanda. Et lite paradis for en blomsterentusiaster.
Jeg har begynt å kalle meg selv a little old lady. Jeg har nemlig begynt å få en del velvoksne favoritter. Som blomster. Jeg er helt opphengt i blomster om dagen. Det blir ikke helg før en fresh bukett med blomster er i hus. Blomster gjør meg rett og slett så GLAD. Og noen blomsterforretninger er mer fantastiske enn andre. Slik som Mina Milanda i bakgården ved Kolonihagen, adresse Frognerveien 33.
I've started calling myself a little old lady. Why? Cause I got some really grown up favourites. Like flowers. I love flowers. Especially fresh bouquets. Today I stopped by a fantastic little boutique with the most beautiful flowers. A little adventure for both my eyes and nose. You can find Mina Milanda in Frognerveien 33, Oslo.

6 kommentarer :

Anonym sa...

how beautiful!!!! i can smell the flowers xxx

Ladybird sa...

Jules: Yes, you can nearly smell'em looking at the pics. You would not believe this place. AMAZING!
XOXO

blabla sa...

Ahh! Fantastisk! Dit skal jeg dra - jeg elsker blomster!

Victorias Inspirasjon sa...

Fantastisk fint! Må ta turen dit en gang :)

Anonym sa...

neeed to go there!!!!!!!
xxx

Ladybird sa...

Karobaro: Da bør du ihvertfall dra dit, en skikkelig flott blomsterbutikk!

Victorias Inspirasjon: Anbefales!

Jules: If you ever visit Oslo ;))