Sider

01.03.2011

Vinn lip balm

Photos: Ladybird
De som leser bloggen min har sikkert fått med seg at jeg er svak for L'Occitane sine produkter. En annen ting jeg er svak for et blomstrende kirebærtrær...Disse to er nå kombinert i en leppebalsam. Og den kan du nå vinne! Cherry Blossom Lip Balm fra L'Occitane pleier leppene og lukter diskret av vår. Herlig! Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en hyggelig kommentar i kommentarfeltet (husk kontaktinfo) eller sende den til ladybirdsnest@hotmail.com. Merk mailen "Cherry Blossom".
Tvi tvi!
Konkurransen er avsluttet. Hipp Hurra for vinneren ;-)
Cherry Blossom. The ultimate sign of Spring. L'Occitane got a own Cherry Blossom line, and I've got one tube for one of you readers. Wanna get your hands on this little taste of spring? leave a cute comment in the comment field, or send me a mail at ladybirdsnest@hotmail.com. 
Good luck!
One lucky winner got a mail in her mailbox ;-)

27 kommentarer :

Unni sa...

God morgen! 1000 takk for inspirerende blogg som jeg følger daglig. Jeg er også fan av L'occitane produktene, og spesielt en håndkrem. Jeg kan godt tenke meg å prøve leppebalsam. Så tvi tvi..

Anonym sa...

Har lest bloggen din fast i over 1,5 år no og digger den! Du oppdaterer ofte og kommer med kjempe inspirerende innlegg. Liker veldig godt at du også legger ut musikk tips. Ha en fin dag :)

ingunn sa...

Har lest bloggen din fast i over 1,5 år no og digger den! Du oppdaterer ofte og kommer med kjempe inspirerende innlegg. Liker veldig godt at du også legger ut musikk tips. Ha en fin dag :)
(glømte kontaktinfo: ingunnflesland@hotmail.com)

Nanne sa...

Er også en daglig leser, selv om jeg ikke alltid tar meg tid til å kommentere:) Å lese bloggen din er alltid et lite høydepunkt! L'Occitane har utrolig gode produkter, håndkremen er en favoritt der. Ha en fin dag!

Luisa sa...

Så fin konkurranse! Har hørt mye bra om dette merket :)

Anne-Marie sa...

Å ja takk! Har bare prøvd håndkremen de har, så hadde vært spennende å prøve noe nytt :)

Btw: I love your blog!

(frk.cava@gmail.com)

Camilla sa...

Ja jeg vil vinne, vinner aldri noe og trenger en oppmuntring akkurat nå for tiden.....
campet@hotmail.com

Deer Darling sa...

Vi og elsker L`Occitane!-Kombinert med kirsebærtre og lukt av vår må det jo bare være en vinner! Er definitivt klar for å ta i mot alt som har med vår å gjøre nå! :)
Ha en fortsatt fin dag!

Dreamgirl sa...

Ja, nye lipglosser sier man jo ikke nei takk til :)
Ha en fin dag :)

Project Vibes gate sa...

Yes, jeg er alltid med på en konkurranse - særlig her på bloggen din :) leppene mine kunne trengt en smak av vår! Er det ikke herlig å tenke på at den er på vei?! (marivaage@gmail.com)

Frøken Funky Farm sa...

Så mange fine, søte konkurranser du har!
Kirsebærlepper høres digg ut!
(lharbak@gmail.com)

Britt sa...

Denne var ny for meg. Det hadde vore spennande å prøve. Eg er veldig glad i handkremen av same merke. Ha ein fantastisk dag :D

Jen sa...

Liker bloggen din :) Så hyggelig at du holder en konkurranse for leserne!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så herlig konkurranse, jeg elsker L'Occitane jeg også;) Jeg blir gjerne med. Kom og bli med på min trekning på et smykke fra Fam Irvoll for A&C;)

Janne sa...

Åh JA, jeg vil vinne denne altså!!!

Er det noe jeg aldri kan få nok av er det godsaker til leppene. Denne har jeg ikke prøvd og det er jo egentlig helt uhørt til å være ms. lipgloss :-)))

Elisabeth sa...

Jeg elsker bloggen din og giveaways,så en giveaway på bloggen din er jo en perfect kombo;)

Ha en fin uke snuppa!
Klem
camillecupcake.blogspot.com

mathilde sa...

Jeg liker veldig godt bloggen din og jeg elsker L`Occitane så det er helt supert med giveaways;)

mathilde_93@live.no

Mira sa...

Du vet jeg elsker bloggen din... :)

Den så forresten ganske god ut :)

Vibbis sa...

Ah! For en premie! Digger Lòccitane sine leppebalmer. Den jeg har nå (den grønne) er snart tom, så det hadde vært perfekt å vinne denne! Digger bloggen din, innom hver dag.
Tvi-tvi!

Marie sa...

Bloggen din er skikkelig bra, den er allsidig, kreativ og utrolig inspirerende. Har lest den ei god stund nå, og det er alltid noe nytt og kult som du blogger om. Jeg er ekstremt kritisk, men du er en av de som faktisk har klart å overbevise meg til å klikke meg inn daglig. Hurra for deg!

Ragnhild sa...

På bloggen din får eg inspirasjon til å freshe meg opp i ein kvardag som for tida er fylt med lite glamour. Er i mammapermisjon og då er det ikkje like praktisk eller like enkelt som før å prioritera eigen velvære. Du postar vakre foto, søt musikk, og fine tekstar som gjer at eg kan drøyma meg litt vekk (...og gå på shopping;-)). Eg elskar leppebalsamen til L´occitane og har ingen nett no, så denne ville det vore perfekt å vinna:-D

Hellohello baby sa...

En søt kommentar? Du! Jeg har vært ute av drift i 2-3 uker, men er i ferd med å hente meg inn igjen. Noe bløtte og velduftene til leppene hadde vært herlig :)

Frøken Blims sa...

Åh, jeg ELSKER Cherry Blossom-produktene til L'occitane! Men den lipglossen har jeg ikke prøvd ennå.

Og ja, en søt kommentar... Du har en kjempeinspirerende blogg! Synes det er veldig kjekt at du bruker Youtube så aktivt i postene dine, for sånne som meg som ikke er så flink til å fiske frem godbitene derfra på egenhånd. Fint! :)

Karoline sa...

For en fin premie!:D Har lenge hatt lyst til å prøve den! Vil bare si at bloggen din er en kjempe stor inspirasjon for meg :D

tonjegf sa...

Du har en kjempekul blogg, som jeg oppdaget tilfeldig for en mnd siden. Du skriver så bra, og kommer med så mange bra tips. Gleder meg til hva som kommer fremover:)

Karoline sa...

Er utrolig svak for L'occitane selv. Kom nettopp over bloggen din, men det er garantert en blogg jeg kommer til å fortsette å titte innom :)

Unknown sa...

Ja takk ! :)

rito@online.no