Sider

30.03.2011

Nytt skjerf?

Photos: ladybird
Vil du vinne dette fine skjerfet fra InWear? 
Kanskje det vil passe perfekt som turban i sommer, eller rundt halsen i vår...eller rundt skulderene en sommerkveld...Alt du trenger å gjøre er å legge inn en koselig hilsen i kommentarfeltet, eller sende den til ladybirdsnest@hotmail.com (merk mailen InWear).
Tvi tvi!
Konkurransen er avsluttet og skjerfet er på vei til deg Julie. Pst: les mailen din ;)
Leave a nice little comment in the comment firle or send it to my mail, ladybirdsnest@hotmail.com. And I will pick one of you that get this scarf from InWear.

31 kommentarer :

storyzoo sa...

Jeg blir så inspirert av bloggen din!

Siven sa...

Klart en vil det! :)

Er ganske ny her hos deg, men så langt har jeg funnet en hel masse gøy! Håper du fortsetter lenge! :)

Selv er jeg skjerfgal og tror ikke jeg vil innrømme til noen hvor mange jeg faktisk hadde sist jeg talte... ;) Det trengs uansett alltid ett til og det der ser ut til å fungere fryktelig godt med resten av garderoben.

Ha fortsatt fin dag! :D

Inger sa...

jo ja!
Jeg vil gjerne har skjerfet fra InWear:) Litt glamour i hverdagen med sølvtråder innvevd.

Så spørs det om jeg kommer til å kjøre turbantrenden til våren.. ;)

Victorias Inspirasjon sa...

Fiiiiint skjerf! Som jeg gjerne vil vinne =) Jeg digger bloggen din og leser den så ofte jeg kan :) Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Utrolig fint! Jeg lover a) å bruke det som en turban i hele sommer. b) å fortsette å lese bloggen din til evig tid.

linda-mari-motestudent i London sa...

Det var utrolig fint! Tror jeg hadde brukt det som hårbånd til maxikjoler i sommer, wee!

Karoline sa...

Ååå, så fin 'a! Passer perfekt til solbrun hud, jeg vil - jg vil ha!

Anonym sa...

Jeg er med!!!
For et nydelig skjerf, helt klart et must i garderoben!!
Tusen takk for masse inspirasjon i hverdagen!! Og kan du ikke legge ut flere bilder av dagens antrekk? Blir så inspirert!!
Nyt våren!!

Annette sa...

skjerf? for å legge igjen kommentar til ei som står bak bloggen jeg koser meg med hver gang jeg har lyst til å bare slappe av og se på vakre ting? fantastisk!
takk for en fin blogg hilsen Annette

Ati sa...

Nydelig skjerf. Klart jeg vil være med på utlodning!

Lise-Lotte sa...

Jeg vil gjerne ha dette superfine skjerfet.:) Tror det hadde kledd min smukke hals :P Sitter nå å jobber intens med en skoleoppgave (intens var kanskje litt overdrevet siden jeg velger å prioritere din flotte moteblogg istedet. hihi) Uansett, bestandig fint å stikke innom din blogg, for å få en avkobling i denne hektiske hverdagen, og drømme seg bort ved å se på flotte bilder som inspirerer. Ha en fin dag. Klem :)

Iris sa...

Oi! Dette skjerfet var kjempefint :) Den som vinner det er heldig. Jeg <3 skjerf ;)

Anonym sa...

Dette var er nydelig :) Perfekt denne våren og kalde sommerkvelder :D

Elisabeth sa...

Jeg kan aldri få for mange skjerf,dette var jo nydelig:)

Jeg er fast leser,du og Camilla Pihl er inspirasjonen jeg hadde for å begynne å blogge selv.
Blir veldig glad om du vil følge meg!

Klem
http://camillecupcake.blogspot.com/

Fru Trippel sa...

Dette skjerfet var midt i blinken! Jeg vil gjerne få henge meg på- og krysse fingrene for vinnerlykke:)

Siri sa...

Ønsker meg et nydelig skjerf, det vil gjøre meg vårfin i vårsolen! :) Elsker denne tiden

Cathrine sa...

Kjempe flott blogg du "gir" oss. Har fulgt med i mange mange mnd som går over i år:) Kikker innom flere ganger daglig, og ALLTID før jeg skal ut på en liten shopping runde for siste-lille-inspo:) Hilsen Cathrine

Marianne sa...

Fin blogg og fint skjerf!!!! :)

Janne sa...

Oooohh YES... Dette skjerfet vil jeg veldig gjerne. Jeg er avhengig av skjerf og MÅ ha på meg det hver dag!

Dette likte jeg veldig godt og vet at det kommer til et trygt hjem der det blir behandlet kjærlig :-)

Charlotte sa...

Åh så fint! Hadde passet perfekt som bursdagspresang til mamsen:)

Li sa...

Glitter!
-Li

Hilde sa...

Fin blogg:) fint skjerf:) I wish:)

Anonym sa...

Nydelig :) Vil så klart vinne det :)
Takk for inspirasjon hver dag! Jeg har fulgt deg en stund nå, og jeg blir utrolig inspirert av de flotte bildene dine :)
Ønsker meg litt fler dagens outfit da, det er vel det eneste hehe :)
-Siri-

Maria H sa...

Så fint skjerf! Jeg elsker å bytte mellom å bruke det som "skjerf" og hodeplagg, "belte" og annet ascessorice, så dette hadde gjort seg i sommer:) Takk for all den fine inspirasjonen du kommer med i hverdagen, alltid noe nytt og spennende å finne her inne:)
Hilsen fast leser:)

Marieinwonderland sa...

Så fint! Det vil jeg gjerne vinne:)

Anonym sa...

Hei. Skjerfet hadde passet perfekt til min nye vårjakke fra PJS. Tror jeg overlater turbantrenden til noen som er litt mer vågale.....
Takk for en super blogg jeg har fulgt så lenge jeg kan huske...

Mvh SIggi E.

Benedicte sa...

Så utrolig fint skjerf! Jeg er helt hekta på skjerf, så hadde vært supert til våren :)

Anonym sa...

Jeg liker klesstilen din, bloggen din og måten du skriver på. Keep up the good work! :-)

siljaco@hotmail.com

Anonym sa...

Hei,

Jeg vil vinne!!! Stilig, og kan passe godt i garderoben min:)

Håper du har en flott lørdag!

Klem katrinewj@gmail.com

Anonym sa...

Hei fine du - håper du alltid får det så koselig i livet som det virker på den flotte bloggen din :-) marita1@gmail.com

Trude sa...

For et fantastisk sjerf! Me want a lot :) Er en sann inspirasjon å følge bloggen din!
Jeg ble mamma for første gang i fjor og da blir det lite tid til shoppings og kikkerunder i butikker, noe garderoben begynner å bære preg av dessverre. Da er det godt å drømme seg bort i andres verdener, og finne masse gode tips og deilig inspirasjon.
Ha en strålende vår! Jeg lover å følge deg videre :)