Sider

18.03.2011

Colors from Orly

Photos: ladybird
Jeg er for øyeblikket i Riga. Og som vanlig har jeg endt opp med ny neglelakk. Det har nærmest blitt en tradisjon når jeg besøker byen. Denne gangen tester jeg ut lakker fra Orly. Et merke som mange neglesalonger bruker. Knæsje og metalliske farger som vitner om at jeg lengter etter bare legger og nylakkede negler.
When in Riga, I always shop nail polish. Today I picked up these ones from Orly. Metallics and fresh colors, perfect for spring and summer.

8 kommentarer :

linda-mari-motestudent i London sa...

Den oransje var fin!

Nina C. sa...

Dritstilige farger,elsker neglelakker eller det å lakke neglene mine=) hehe.

Nikki Lincoln sa...

Oh oh oh! The Orange and the coral colors are FANTASTIC! L-O-V-E!

Strikkelaura sa...

Morsomt! Jeg tittet på Orly lakker i dag, hvordan er kvaliteten?

Martine sa...

Åh, det var mange fine farger! Gleder meg til å høre hvordan de er på :) Kos deg i Riga!

Anonym sa...

Fine farger! Kos deg i Riga! :-)

Mia sa...

love neglelakk!

Ladybird sa...

Linda-Mari: det slår aldri feil, jeg blir alltid fysen på oransje på våren ;))

NinaC: Neglelakk gjør mye for hele antrekket faktisk, digger morsomme neglelakker ;))

Nikki: I love all of those orange tones these days ;))

Strikkelaura: Veldig god kvalitet. Mange neglesalonger som bruker Orly lakker, jeg synes de alltid sitter godt og lenge!

Martine: tusen takk søte deg! Det kommer nok flere bilder med lakkene etterhvert ;))

motejournalisten: Tusen takk ;)

Mia: me too! ;)