Sider

22.03.2011

Bioderma H2O

Photo: Ladybird
Jeg er svak for apotek. Spesielt utenlandske apotek. Der gjemmer det seg nemlig mange godbiter. 
Denne ansiktsrensen fra Bioderma er gjenganger backstage og på mang et sminkerom, makeupartister, modeller og stylister elsker den! Og det med god grunn! Denne rensen er supereffektiv, men samtidig veldig snill mot huden. En liten sprut på en bomullpads, stryk over huden og Voilá, fresh ren hud i en fei. 
Jeg vet om mang en frøken som hamstrer med seg denne når de er innom apotek i Frankrike. Til min store glede så jeg at mange apotek i Riga nå hadde fått den inn. Jippi! Da kommer den til å ha fast plass på handlelista når jeg drar til Riga heretter. Titt etter denne i apotekene neste gang du er utenlands, du vil elske den!
One of my favourite cleansers suddenly got a lot easier to get hold of. I usually buy this one in France, or on web. But when I visited Riga this weekend I found this favourite of mine in a latvian pharmacie. If you ever notice this in a pharmacie near you, get it! It's super efficient, still one of the most gentle cleansers I've ever tried. A regular backstage and in many makeup-rooms, a favourite among models, makeup artists and stylist. From now on I will stock upon Bioderma H20 everytime I visit Riga!

4 kommentarer :

Marte sa...

Den har jeg hatt så lyst å prøve.. nå fristet du meg enda mer;)

Ladybird sa...

Marte: Den er helt genial, så den må du titte etter neste gang du er på farten utenlands ;))

Hildes Scrappeunivers sa...

Husker du prisen i Riga?

Klem

Ladybird sa...

HildeM: Beklager men det husker jeg ikke, tittet på flaska men det sto ingenting på den :(