Sider

13.03.2011

Dasha

Photo: Avenue Insider
Dasha Zhukova har mange fine antrekk på samvittigheten. dette er et. Ganske utypisk meg å like denne typen antrekk egentlig, da det er et veldig snilt antrekk med mye pasteller og sarte materialer. Men jeg kunne ikke annet enn å falle for det. Morsomme detaljer og herlige fargekombinasjoner.
Dasha Zhukova always looks great it seems. A bit too cute and perppy for my personal style. But still highly inspirational. Love the colorcombinations and the detail.

9 kommentarer :

Anonym sa...

Helt nydelig:)

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/tilbehør/øvrig-tilbehør/nelly-trend-917/anna-belt-917018-67/

Ladybird sa...

Jaks Paper: takk darling! det var jo perfekt ;)

Style Spot sa...

Elsker dette antrekket! Postet det på bloggen min før i dag for klarer ikke å slutte å tenke på det. Går det an å bli forelsket i et antrekk? Haha! Har nok veldig mye med at det er å se på en så vakker frøken også. Hvordan går det forresten? Håper du har det fantastisk, kjære deg :) Ha en nydelig og super koselig søndag videre <3

Veronica Lauritsen sa...

Det er veldig ulikt meg også å like.Er ikke så glad i dust/pastell,men dette var bare nydelig<3

Kristiane sa...

Vårstemning! veldig kledelig på henne ihvertfall! Tror ikke jeg hadde pulled it off dessverre

Mira sa...

Det der var nydelig =)

Anonym sa...

Helt nydelig! :-)

Tessi sa...

Elsker det!!

x tessi

Ladybird sa...

Sunniva: Kjære sæte deg, alltid så hyggelig når du popper innom ;) Alt vel, takk som spør! Gleder meg veldig til å reise bort i helgen :) Alt vel med deg søte? dasha er fantastisk vakker, hjelper virkelig på det også, skulle gjerne hatt de krøllene ;))

Veronica: litt gøy at man kan falle for noe helt annet nå og da ;))


Kristiane: jeg hadde nok følt meg veldig sukkersøt, med mindre jeg kunne dratt på en skinnjakke og noen biker boots ;))

Mira: og du hadde sett stunning ut i det! ;)

Motejournalisten: Absolutt!

Tessi: helt nydelig vet du :)