Sider

28.03.2011

Bambi boot

Photos: Marko MacPherson
Da jeg så dette bildet av Kathryn Neale på Vogue sine nettsider så ringte det en liten bjelle i hodet. Jeg viste jeg hadde sett noe lignende disse Ann Demeulmeester skoene nylig. Nemlig disse Bambi Bootsene hos Bianco Footwear. Falt for Kathryn Neale sin fantastiske styling av denne skoen. Denne kombinasjonen hadde ikke jeg kommet på. Veldig enkelt antrekk forsåvidt, jeg hadde bare ikke sett for meg disse skoene i en slik combo. Nice!
When I saw these pics of Kathryn Neale I knew I had seen some similar shoes lately. After som mindsearching I found the answer. Bianco Footwear got a shoe calles Bambi Boot, quite similar to these Ann Demeulmeester shoes. I love the way Kathryn Neale styled them. Didn't think of these kind of shoes in such an combo. Love the resault!

5 kommentarer :

camilla sa...

Cool

Ladybird sa...

Camilla: Jeg likte så godt denne stylingene, for jeg hadde aldri sett for meg skoene i en slik setting!

Cecilie sa...

Disse Ann Demeulmeester look-alike skoene har jeg også spottet på Bianco sine nettsider - yummy!

thehybridize sa...

Kult! Bra tips! ;)

Ladybird sa...

Cecilie: De er kule, så de også i sort!

Thehybradize: Ser for meg flere kule antrekk til de, de er egentlig veldig kule :)