Sider

19.04.2012

Arty Thursday

Photo: ladybird
Hvis du befunner deg i London nå, eller skal dit før 09.september - ja da må du ta deg turen innom Damien Hirst utstillingen på Tate Modern. Den tok meg med storm. Jeg kunne reist tilbake til London bare for å se den en gang til.

Hvis du derimot befinner deg i Oslo og har lyst på en liten dose kunst så anbefaler jeg å ta deg turen innom Stolper + Friends for å titte på Nicolay Aamodt sin utstilling som åpner nå til helgen.

If in London, or if you're planning on heading there soon - stop by Tate Modern and have a look at the Damien Hirst exhibition. I fell in love with it. 

And if you're in Oslo and are hungry for some art - pop by Stopler + Friends this weekend. Then you can have a closer look at Nicolay Aamodt's new exhibition.



6 kommentarer :

linda-mari sa...

Det blir vel en tur dit i helgen tenker jeg!

Elisabeth sa...

Hei Ladybird:) nå kontakter jeg deg fordi jeg har ett stort problem!! Står på Rygge flyplass og skulle reist med flyet til Malaga for en halvtime siden. Har navnendring i Bill etter giftet meg og fikk ikke reise!!! Står og gråter og er fryktelig fortvilet!! Ryanair på sitt beste!!! Er såå fortvila og forsøker nå å bytte til Aliciante og komme meg derifra til Malaga. Lander i Alicante ved 23 tiden og vil ta nattbuss til Malaga. Har du noen mulighet til å undersøke om dette er gjennomførbart??? På forhånd tusen takk!!!! Elisabeth

Elisabeth sa...

Tlf nr mitt 004798674318

Elisabeth sa...

Hei! Nå sitter jeg og venter på avgang Alicante,dette er det sprøeste... Skulle nå vært fremme i Malaga og snart åpnet en god fl vin.. Men,om jeg har forstått d rett så er d flere bussavganger?? Kan du tilfeldigvis se om det skulle gå noen buss tidligere enn 03.20?? På forhånd tusen takk for hjelpen! Elisabeth:)

Ladybird sa...

Elisabeth! Takk for praten tidligere i dag. Huff, for en dag det må ha vært. Den bussen jeg kan finne med flest avganger mellom Alicante Aeroporto og Malaga er Alsa sine busser, den siste går 23:00 i kveld, og begynner pån igjen 08:00 i morgen tidlig. Jeg har ikke funnet noen andre busser med bedre tider. Jeg tror jeg ville leid meg en bil hvis jeg var deg, for bussturen tar opptil 12 timer, med et busskifte. Så da mister du hele morgendagen :( Akk, jeg får skikkelig vondt av deg, og håper dette bare betyr at resten av turen blir helt fantastisk. No more bad luck. Tvi tvi!

Ladybird sa...

Linda-Mari: Si fra hvordan du liker den da ;)) Kos deg!!