Sider

19.04.2012

Den ermeløse looken

 Jeg liker det tykke, nesten dykkerdrakt-aktige materialet i denne. Hever looken enda noen hakk.
En mer casual variant, sikkert knallfin til lys denim.

Kate - alltid like cool!

Photos: Elle, Smile for Style, StylishFaith
Kombinert med skinn og paljetter - jeg er fortsatt ikke lei. Halleluja!

Jeg har lenge vært veldig glad i min sorte ermeløse blazer, selv om jeg må innrømme at jeg ikke er flink nok til å ta den i bruk. Det er noe med disse ermeløse variantene av klassiske plagg som tiltaler meg. Litt råere, men fortsatt med den formelle touchen. Fin måte for meg å stramme opp stilen litt, jeg har en tendens til å skli mer mot den avslappede varianten. Ermeløse blazere og trenchcoats er en gylden middelvei som passer meg perfekt.

I've had a loving relationship with my armless blazer for a while. I quite like that armless idea. You might have noticed that I tend to dress things down. You hardly ever see me in a dress, heels, make up and hair done. It has to be a little bit messy. I'm more the jeans and heels ot dress and botts kinda girl. That's is why these armless, semi formal vests suits my perfect. I think i need to get my one of the trenchcoat versions, would be perfect for spring and summer.

2 kommentarer :

Silje sa...

Ah! I love! :))

Ladybird sa...

Silje: det er en fantastisk look, digger den ;)