Sider

02.04.2012

Every Move Count

Photos: ladybird
Jeg benytter deler av påskeferien til å trene litt ekstra mye ute i sola. Litt ekstra motivasjon finner jeg i nye knæsje joggesko, og litt nytt treningstøy. Singleten er fra Nike sin herrekolleksjon, jeg liker nemlig toppene litt løse. Capsen er grei å ha når sola skinner og jeg skal ut og løpe, er nemlig ikke så glad i å løpe med solbriller. Og min kjære iPhone er proppet med noen nye treningsapper som gjør det ekstra gøy å ta en økt.

I'm having some extra focus on working out this Easter. The sun is shining and it feels amazing to be able to work out outside. And even better when I got some new goodies from Nike. New lightweight sneakers in a bold color, I love sneakers with a touch of bright colors. A men tank, cause I prefer a loosefit top and a cap that will keep it easier to run when the sun is shining. And my iPhone is packed with fitness and excercise apps. ready for some serious work outs!

3 kommentarer :

Nanne sa...

Jeg gleder meg noe helt utrolig til å begynne å jogge igjen - tok faktisk årets første tur utendørs nå sist fredag, og det føltes deilig:) Nå har det kommet 15 cm snø i løpet av helga, men den forsvinner forhåpentligvis fort igjen. Hvilke apps er det du bruker? Har nettopp fått meg Anderoid-telefon, så hadde vært takknemlig om du kunne anbefale noen:)

Lydia sa...

Spreking! Skal begynne å jogge etter påske (Hører du det, Lydia!?) - er jo så forferdelig kaldt her på vinteren og da er det bare ubehagelig å jogge ..

- L

Ladybird sa...

Nanne: årets første utendørstur er så utrolig deilig! Jeg er jo heldig å ha godt joggevær året rundt her nede, eller det blir vel kanskje litt for varmt utover... jeg kan godt anbefale noen treningsapps her på bloggen, har mange jeg bruker! Kan jo nevne noen av de til deg her nå. Håper de heter det samme på Android! Jeg bruker blant annet: NTC Nike Training, Nike+ GPS, NPT Boom (til intervaller), Slim Down (Jillian Michaels) :)

Lydia: hahahaha! Ja jeg skjønner at det er litt tidlig å starte sesongen der oppe i nord. har det ikke snødd igjen der oppe nå?