Sider

23.04.2012

Grow Luscious


Photos: ladybird
Popper innom bloggen for å gi dere et ørlite tips. Hvis dere farter utenlands og er et sted de selger Revlon, sjekk ut deres Grow Luscious Mascara. Den er superduper god! Kjøpte den da jeg var i London og var så fornøyd etter en dag at jeg gikk tilbake og kjøpte en til. Når jeg har på denne så føles det på et magisk vis som jeg plutselig får dobbelt så mange vipper. Lange, fine og tette vipper. Den skal visstnok stimulere veksten av vippene og gjøre at du får lenger vipper, men det har jeg ikke merket noe av enda. Fingers crossed!

Living in a country where you can but Revlon or going to a place where they sell Revlon soon? Make sure you pick up one or two (like I did) tubes of Grow Luscious Mascara from Revlon. Wearint this it suddenly seemed like I got twice at much lashes. And they are long and luscious. What is not to like?!


Ingen kommentarer :