Sider

11.04.2012

Coriander Body Scrub fra Kiehl's

 "Coriander" - I'm in love!
Photos: ladybird
Jeg har allerede funnet den perfekte bodyskrubben, nemlig Face&Body Scrub fra MD Formulations. Men denne gikk brått tomt her om dagen. Og huden min trenger litt ekstra skrubbing før bikinisesongen, nupper og tørr hud skal vekk! Jeg tok turen innom kiehl's som nettopp har åpnet her i Alicante og plukket med meg denne skrubben med korianderlukt. Jeg har tidligere hatt body lotionene i samme serie og elsket den på grunn av den deilige lukten! Hadde ikke all verdens av forventninger til denne skrubben, da jeg ofte føler at slike mekaniske skrubber (med korn som skrubber, ikke peelingeffekt ved hjelp av syrer) ikke gjør den helt store nytten. kornene er enten for store, for små, og skrubben forsvinner like fort som du har påført denne. Derfor ble jeg en smule overrasket og veldig begeistret da denne overlevde alle mine forventninger. Den var ikke bare god, men helt super! Jeg kommer ikke til å bytte ut min Face&Body Scrub fra MD Formulations, men denne korainderluktende skribben skal få lov til å dele plass på hylla med MD Formulations sin. 
Så hvorfor ble jeg så glad i denne skrubben?
- Den har passe store korn
- Den er litt seig i konsistensen, noe som gjør at den ikke renner vekk med en gang, men blir sittende på huden helt til du  skyller den vekk. Noe som gjør effekten mye bedre!
- Og den lukter helt fantastisk. Jeg elsker "Coriander" produktene til Kiehl's - de lukter friskt og rent!
Jeg vet at det ikke er så mange som fører Kiehl's hjemme i Norge, det er vel bare Gimle Parfymeri som jeg vet om. Men ikke fortvil, Gimle Parfymeri har egen nettbutikk og der er det faktisk opp til 44% rabatt på Kiehl's produktene!

I allready have a favorite scrub, that I ain't gonna replace anytime soon. Face&Body Scrub from MD Formulations have been one of my all time favorites through years - it's just amazing! But here the other day I suddenly run out of it, so I had to get me a new scrub and choose this "Coriander" Body Scrub from Kiehl's. I love the coriander smell, but had not tested this scrub before. And you know what - it was super! I'm still gonna use my beloved scrub from MD Formulations, but sometimes it feels good to use something else, and this is my choice from now! It smells amazing, it's a bit sticky so it stays on the skin until you shower it off and it's super effective. A new favorite!

5 kommentarer :

Monique lund sa...

Ooo, alltid gøy å teste ut noe nytt! Men jeg er helt enig med deg - er ikke mye som slår MD'en! :)

Ladybird sa...

Monique Lund: Md sin er helt genial! Men innimellom så er man litt lysten på litt utveksling, og da er denne helt fantastisk!!

Inga sa...

Mener jeg så Kiehl's på duty free'en på Værnes, men er mulig jeg husker feil, er ikke innom der altfor ofte.

=)

Takk for flott blogg! Hadde satt stor pris på et lite "turistinnlegg" om byen/området du bor. Kanskje det frister å hive seg på et fly dit en gang!

Martine sa...

Åh, du er skjønn. Jeg setter så pris på hvert ord fra deg. Dessverre har jeg ikke funnet svaret selv på hva som kan hjelpe. Det er derfor jeg sliter såpass mye om dagen som jeg gjør. Sykdommen har meg i sin hule hånd. Det eneste jeg vet som IKKE hjelper er alle fordommer leger har. Vi blir satt i bås og alle behandles likt. Dersom legene og helsepersonellet hadde satt seg mer inn i hver persons historie, da tror jeg man hadde kommet langt. I tillegg er det viktig med empati og forståelse, så klart. Det er faktisk ikke lett å forstå seg på dette problemet selv om man er fanget i de syke tankene. Jeg har så altfor ofte blitt beskyldt ting som ikke er sanne. Leger og psykologer har skjelt meg ut og kalt meg de grusomste ting. Ikke gøy. Det trykker en enda lenger inn i tankene, tror jeg :(

Nok sykdomsprat! Beklager. Vet du om Kiehls er cruelty free? :) Ha en fin dag!

Martine sa...

Tusen takk, søte deg! Jeg blir så rørt av de fine ordene dine. At jeg fortjener de, det forstår jeg ikke, men jeg er kjempetakknemlig :) Jeg er sikker på at legene synes det er vanskelig å forholde seg til spiseforstyrrelse. For det er venskelig for oss som har lidelsen. Kjæresten din er nok en god lege!

Så bra :) Jeg har hørt at de kanskje tester på dyr, så jeg har aldri turt å kjøpe noe derfra. Det er synd at så mange gjør det. Uff, det finnes jo så mange andre måter å teste på.

Ha en super kveld! Klem fra Norge til Spania