Sider

15.04.2012

Sporty Approach

Photos: ladybird
I fjor vår gikk jeg med masse vennearmbånd rundt håndledd og ankler. I år kjører jeg en smule mer sporty stil når jeg velger armpynt. For øyeblikket har jeg på meg fire stykk armbånd som på bildet, to rundt håndleddet og to rundt den ene ankelen.

Og disse tre - de er til en av dere leserne! Bare legg igjen en liten hilsen i kommentarfeltet eller send den til meg på mail, så plukker jeg ut en heldiggris som får disse tre tilsendt.
Nyt søndagen!

Last Spring was all about friendship bracelets and this year I'm taking a sporty approach to that armcandy trend. I'm wearing four bracelets like this at the moment, two around my wrist and two around my ancle. And what about you, do you like these ones? Leave a cute comment and I will pick one lucky reader that get these three bracelets.
Happy Sunday!

12 kommentarer :

Trine sa...

Vil gjerne vinne:) de var kjempetøffe:) er ny på bloggen din, men har fulgt deg en stund på instagram. Liker bildene dine:)

Trine

Inger sa...

Hiver meg på! Er også ny på bloggen din, fant deg gjennom instagram:-)

Luisa sa...

Disse var helt rå! Elsker fargene så her må jeg virkelig prøve vinnerlykken :)

Lisa sa...

Såå fine! Har lett etter akkurat slike, men ikke funnet noe sted. Hadde vært en fin-fin oppmuntring i en stressende eksamenstid å få disse dumpende ned i postkassen :D

Lisa - lisacornelia@gmail.com

Anonym sa...

Så tøffe :) Håper på vinnerlykke :) Elin

Anonym sa...

Så fine:-)
Kjempe fin og inspirerende blogg:-)

Lydia sa...

Åååh, de minner meg om slike strekk med kroker på hver side som man gjerne surrer rundt bagasjen bakpå sykkelen! Slike strekk er sommer for meg siden jeg er vokst opp i en sykkelfamilie. Pappa er halvt tysk og Tyskland er jo kjent for byer med egne sykkelveier og kanskje flere sykler enn biler i trafikken :D

- L

Therese sa...

Ønsk, ønsk! Disse hadde det vært veldig gøy å vinne :)
Leser bloggen din hver dag og finner den veldig inspirerene! Spesielt ble bloggen din flittig brukt under Riga-tur med jentene i påsken, da gikk vi i Ladybirds fotspor. Tøft at du får det til å fungere så bra å blogge uten å vise ansiktet ditt, spennende og originalt! Krysser fingrene for å vinne litt sporty pynt <3

Anne-Marie sa...

Så freshe farger!! :D Nydelig til en solbrun hud :)

Krysser fingrene for å bli trukket ut!

Anonym sa...

Så kule! Tenker på klatretau og får inspirasjon til å komme opp i høyden igjen ;)

s.b.j@online.no

Anonym sa...

Kjempetøffe:) jeg vil gjerne vinne:) krysser fingre og tær:)

-Hilde-

Line sa...

Så utrolig fine. Perfekte farger til sommerbrun hud.
Blå er min alltime favorite farge. Hadde vært supert å få disse i postkassen :)

Hvor finner du alle disse fine sakene..?