Sider

04.04.2012

Blant sitrontrærne...


Photos: ladybird
 I går ettermiddag var dørstokkmila ufattelig lang. Etter noen rødvinsglass til lunsj og middag så var det mer fristende med sofa og påskekrim. Men jeg motiverte meg selv med å ta løpeturen gjennom sitronlunden og tok på meg løpetightsen først som sist. det går nemlig ikke ann å skulke unna når man først har fått på seg løpetightsen. Kom meg ut døra til det som skulle være en rolig 5 kilometers tur og endte opp med å løpe mye lenger da det var så deilig når jeg først var i gang. Nydelige omgivelser er virkelig en god løpevenn!

Men et lite tips som jeg ofte tyr til, ha på deg treningsklærne - da føles det tullete å ikke ta seg turen ut. Kvelden ble jo langt bedre etter løpeturen, kom tilbake blid og fornøyd og kunne nyte påskekrimen og sjokoladen med et stort smil!

Some days it is really hard to motivate yourself for a workout. I usually just change into workout clothes straight away, feels kind of goofy sitting in that sofa all geared up. So that is what I did yesterday, changed into my running tights, thought about that beautiful scenery where they grow lemons...and just went out the door. Ended up running longer and faster than planned, just because it felt amazing the minute I started my workout. Just do it!

3 kommentarer :

Julie Engel sa...

Herlig!!!!!

Dena sa...

you have inspired me my dear...

Ladybird sa...

Julie Engel: Beste plassen å jogge, alt som er å se, alle luktene...akk!

Dena: Lovely, nothing is like a good scenery when you put on thos sneakers ;)