Sider

03.04.2012

Honey & Lemon

Photo: ladybird
Akkurat nå foretrekker jeg å starte dagen med en kopp varmt vann med honning og saften fra en halv sitron. Smaker supergodt og skal visstnok være veldig sunt da det virker rensende på kroppen. Hvis jeg har ingerfær i hus, så er det også superdigg!

Right now this is my favorite start of the day - a big cup of boiled water with honey and juice from half a lemon. Taste delicious, and it sais to be superhealthy since it cleanses the body. If I got some ginger, i happily add a little bit of that as well. try iy, I think you will love it!

2 kommentarer :

Nanne sa...

Absolutt en god start på dagen! Hvis jeg har dårlig tid presser jeg bare litt sitron og lime i et glass kaldt vann, men dette er jo mye bedre:)

Ladybird sa...

Nanne: det er en skikkelig digg start på dagen, jeg er helt hekta jeg!! :)