Sider

29.04.2012

Bamse

Photo: Live/Ellebloggen
Tone Lise Akademiet har egne kolleksjoner med neglelakker - TL Design. Og nå har de lansert en egen barnekolleksjon. Bare flaskene er grunn nok til å kjøpe meg noen av disse. Når de tillegg kommer i glitrende fine farger (sjekk den røde til venstre!), er fri fro giftstoffer og tørker raskt - ja da er jeg solgt!

Tone Lise Akademiet got their own nail polish collection - TL Design. Now they lauch an own child collection and I'm in love with these nail polish bears. They are free from all those hazardous ingredients, they are quick drying and they just look cute as a button! I'm sold.

4 kommentarer :

Trude sa...

oh, fantastisk kule!!

Synnøve sa...

Hvor selges de? Ubeskrivelig søte

Anonym sa...

Så søte :) Elin

Ladybird sa...

Trude og Elin: Helt fantastiske, minner meg om barndommen og slik bamse-saft :)

Synnøve: På samme stedene de selger Tone Lise produktene vil jeg tro, jeg er faktisk litt usikker på om de har nettshop og. Vent....et lite søk her så fant jeg nettshoppen: http://www.toneliseakademiet.no/no/butikken/?folderpagesize=12 Men disse ligger ikke der enda, lanseres vel hvert øyeblikk tipper jeg :)