Sider

18.04.2012

How to wear the Wang

Photos: Zara, Alexander Wang, Net a Porter, Doroty Perkins, Vannessa Jackman, The Sartorialist
Jeg vet at flere av dere har det samme gråmelerte skjørtet fra Alexander Wang som jeg selv har, og er så glad i. Og jeg har fått noen spørsmål om hvordan jeg styler det og om jeg har noen tips. Har samlet en enkel liten oversikt over noen baseplagg som jeg ofte bruker sammen med skjørtet, plagg som befinner seg i mange garderober, og dermed gjør det enklere for dere å kombinere med det dere allerede har. Jeg foretrekker å bruke skjørtet med litt løstsittende topper eller gensere, siden det er ganske stramt.

Under har jeg plukket opp noen stylingtips fra Taylor Tomasi Hill, som jeg er over meg av begeistring for. Jeg elsker hvordan hun bryter regler og mikser farger, former og mønster. Og får det til å funke. I alle de antrekkene jeg har plukket ut kunne man fint ha byttet ut hennes underdel med Alexander Wang skjørtet. Fikk du litt mer tips til hvordan du kunne bruke skjørtet nå? Jeg fikk faktisk et par tips selv av bildene av Taylor - for en dame!

I have this Alexander Wang skirt that I adore and wear all the time. And I know that a lot of you girls have it too, cause you are asking me how I'm styling it. Sooo, it put together a post. As you can see, I use a lot of basics with this skirt. And I make sure they are a bit loose fitting, cause I think that looks better with a tighter skirt. And these basics are probably something you could recognize in your own wardrobe and easier adopt the styling.

Also had to add these amazing pics of Taylor Tomasi Hill. I just adore that woman - the way she play with colors, patterns and silouettes. I added them to give a little more inspiration on how you can choose to style the skirt, it is sooooversatile and you could easily style her outfits with the Alexander Wang skirt. Did it inspire? I actually got some new ideas myself...

7 kommentarer :

Anne-Marie sa...

Supert innlegg! -og etterlengtet ;) Mange gode tips! Fant plutselig at da har jeg jo litt å velge i :)

snappish_mel sa...

Elsker elsker det skjørtet! Akkurat som å ha på seg en joggebukse bare mye mer chic ;-)

Lydia sa...

Love it!

andrea sa...

Taylor Tomasi Hill - har hun en blogg??

Ladybird sa...

Anne-Marie, snappish_mel og Lydia: jeg er glad dere likte innlegget og tipsene mine. Synes ofte slike stylingtips i magasiner og på nett er ganske dølle, så kvier meg litt for å lage det. Men hvis dere liker det så kan det jo hende det kommer flere ;)

Andrea: ikke som jeg vet om, men hun er hyppig avbildet på alle gatemoteblogger. Hun jobber jo i magasinbransjen i en style og accesoar avdeling, så det er ikke rart at dama kan å kle seg! ;)

Monica sa...

Hei
Jeg skal til Alicante neste uke og lurte på om du vet hvor de selger Alexander Wang i Alicante?
Kjenner at jeg har litt lyst på et liknende skjørt av det du har :)

Ladybird sa...

Monica: beklager sent svar Monica! Jeg vet dessverre ikke om noen butikker som selger Wang i Alicante :(((