Sider

26.04.2012

Vinn Eye-Iluminating Duo fra Youngblood

Vil du vinne en Eye-Iluminating Duo fra Youngblood?
Med en shimmerside...
Photos: ladybird
...og en matt variant. Alt i ett!

Jeg har leeenge vært fan av hudfargede liners og highlightere. De kan gjøre underverker på en to tre. Vil faktisk påstå at det er en av de produktene i make-up bagen som gjør mest forskjell. De kan forvandle et trøtt tryne til å se ut som det har sovet en lang natt og samtidig fremheve trekkene dine på en veldig fin måte. Tenkte å skrive litt mer om hvordan jeg bruker min Eye-Iluminating Duo i et senere innlegg, i mens kan du legge igjen en kommentar hvis du vil være med i konkurransen.

I og med at våren er her og sommeren er rett rundt hjørnet, så lurer jeg på hva du gjør for å føle deg klar for sommeren. Legg igjen en kommentar under denne posten, eller send på mail til ladybirdsnest@hotmail.com. Merk mailen "sommerklar".

For dere som ikke er så kjent med Youngblood fra før, så kan jeg si at det er kosmetikkmerke som baserer seg på mineralsminke. Produktene er parabenfrie og selvfølgelig cruelty free. Jeg har mange favoritter fra Youngblood i sminkepungen, flere av de kan du lese mer om ved å søke på "Youngblood" i søkefeltet mitt.

Pst: Vil også gratulere Lydia med nye armbånd i "Sporty Approach" konkurransen

I've been using beige liners and highlighters for ages. It's actually one of my favorite make-up products. It can take you from I-haven't-slept-a-minute-tonight till looking damn-wake-and-refreshed in seconds. My lateslt favorite is Youngblood Eye-Iluminating Duo, shimmering in one end, matte in the other. Twice the fun!

And now you can win one as well. To win it, you have to tell me how you prepare for summer. What do you do, to get ready for those sunny days. Yes, they are coming! leave your answer in the comment field or mail it to ladybirdsnest@hotmail.com, mark the e.mail "summer ready".

Haven't used anything from Youngblood before? It's one of my favorite brands, mineral based makeup that's paraben free and cruelty free. You can even get to know some of my Youngblood favorites by searching for "youngblood" in my search field.
Good luck!

56 kommentarer :

C. sa...

Den er jeg nøtt til å prøve:) Gleder meg til din neste innlegg om hvordan man bruker den! Ha en fin dag <3 :)

Kjersti Sand sa...

Har aldri prøvd hudfarget liner før, men etter denne post'en må jeg jo bare prøve! Hadde vært supert å vinne en :) Takk for en av de beste norske bloggene - variert stoff og masse inspirasjon!

Nina sa...

Den hadde vært kjekk å prøve. Elsker bloggen din. Gleder meg hver dag til nye tips og inspirason:-)

Line Marie sa...

Stas med diise konkurransene altså, tusen takk :) For å gjøre meg sommerklar pleier jeg å gå til frisøren og lysne håret litt, da kan jeg inbille meg at det er solstråler og late dager på stranden som har gjort jobben ;) Føler meg alltid bedre med lyse lokker om sommeren, også går jeg tilbake til litt mørkere når høsten kommer luskende :)
Også må jo garderoben oppdateres litt, med lette kjoler, sommersko og gjerne noen smykker som gjør meg glad!
Gleder meg til innlegg om hvordan du bruker Eye-Iluminating Duoen :)

snappish_mel sa...

Ååååå skulle hatt den her hjemme i skapet mitt akkurat nå. Trøtt i trynet etter tredje våkennatt på rad med urolig baby. Har en hvit blyant, men ser at den blir litt too much.

Ellers så skulle jeg gjerne trent litt mer og fått litt mer egentid med pleie og shopping før sommeren, men litt vanskelig nå med bebis. Så takker meg til litt ekstra søvn. Blir fresht av det både fysisk og psykisk. Får prøve på det i natt da. Ha en flott dag fina!

Caroline sa...

Hei Ladybird!
For en fin konkurranse!

For å forberede meg på sommeren pleier jeg å skrubbe kroppen godt, smøre meg med litt selvbruning, ta frem sommerklærne, og kose meg med å prøve dem og vite at sommeren er rett rundt hjørnet.

Klem Caroline

Anonym sa...

Kjempefin farge:)har tidligere brukt kritthvit liner, i tenårene, ikke mye bra! hehe:)

Stine sa...

Fin konkurranse! For å gjøre meg klar for sommeren pleier jeg å skrubbe kroppen godt og kjøre på med masse fuktighetskrem, så huden er klar for sommer og sol :)

madebyjulia sa...

Jeg pleier å ta en tur til hudpleier , vokse leggene og dyprense huden.

mvh
kjerstin
odkn2@online.no

Anonym sa...

Prøver å trene litt ekstra for å komme i bikiniform :) en runde med voksing og skrubbing og litt selvbruning så kroppen er klar for solen :) så finner jeg frem alt av sommerklær og gleder meg til sommeren slår til for fullt :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Luisa sa...

Åh, siden jeg ikke vant de freshe armbåndene så må jeg jo prøve meg på denne konkurransen :) Jeg har faktisk ikke en slik en i sminkeveska mi, men skulle veldig gjerne hatt det :)

Anonym sa...

Herlig konkurranse, jeg prøver lykken! Sminketips mottas med takk :) BLoggen din er fin, jeg titter innom støtt og stadig! Klem fra Karianne

Kristine S sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen, flott premie.

Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

Anonym sa...

For å gjøre meg klar til sommeren steller eg hud og føtter litt ekstra, bruker skrubb,masse fuktighetskrem og bruker voks for å fjerne uønska hår på bena:)
Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

En tur til frisøren, selvbruning og selvsagt en liten oppdatering av garderoben er et must nå som gradestokken stiger. Denne lineren/highlighten hørtes super ut, gleder meg til eget innlegg!
Mvh Marianne (@live.no)

Anonym sa...

Spennende produkt,håper på vinnerlykke:) Første gang jeg leste om Youngblood trodde jeg det hadde sammenheng med serien True Blood.Haha,snakk om å være fjern:)
Elin

Victoria S. sa...

For å gjøre meg klar til sommeren pleier jeg å skrubbe og fukte kroppen ekstra godt, før jeg tar en overhaling av føtter og tær. Jeg avslutter med en neglelakk i en fresh farge og vips så kan sommeren bare komme!
Har jeg anledning er heller ikke en hårklipp før ferien å forakte.

Anonym sa...

Jeg begynner(i dag) på et seks ukers program fra Jillian Michaels(treneren fra slankekrigen USA), det er en dvd som har et treningsopplegg som går over seks uker og som heter 6 week sixpack, helt genialt, dette er trening som FUNKER!! Og supert før bikini sessongen.. Også tar jeg litt sol, litt farge hjelper på humøret og sommerfølelsen=)

Klem fra Heidi B Kristoffersen

Mia sa...

Du er savnet i oslo vakre <3

Ingebjørg Øra sa...

Oj! Denne har jeg faktisk på min shoppingliste, jeg har bare ikke fått kjøpt den enda :)

Jeg koster alltid på meg en luksuriøs fotpleietime når det går mot vår, for da er det så mye lettere å vedlikeholde sandallooken utover sommeren.

:) Ingebjørg

Lydia sa...

Oi, finnes det og? Men skal la noen andre vinne siden jeg vant sist gang, wihu :D Thankss

- L

Anonym sa...

Hei
Prøver å finne denne på nettet uten å lykkes! Får håpre på å vinne i stede da:) he he
Heidi

Anonym sa...

Denne har jeg veldig lyst å prøve, så kan bare håpe på et lykkelodd!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Bruker å rydde vekk vinterklær og -sko, skrubbe kroppen og gi meg selv pedikyr når sommeren nærmer seg!

helle.marie@gmail.com

Janne sa...

Hmm.... Vant jo Youngblod blushen og er kjempe positiv til dette merke nå... Så slenger meg absoutt med på denne konkurransen også :-)

Ida Lind sa...

Jeg gjør meg klar til sommeren ved å trene aktivt hele året!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Vi tar med ungene på masse morsomme aktiviteter på forsommeren, og da kommer sommerfølelsen snikende. De er ikke gamle barna, eldste er 3 år, men de er med på å plante, ordne ny sand til sandkassa, vaske hagemøbler osv :) Det er kjempekoselig og gjøre kjedelige ting sammen.

Ole-Martin
olejen(#)live.no

Anonym sa...

Hvor kan dette merket kjøpes?

Heidi sa...

Ja, jeg vil gjerne være med:)) Fiiin blogg du har!!
Klem fra Heidi.

Unknown sa...


(⁀`⁀) ☆Elsker konkurranser :)
.`⋎´☆¸”*°•.☆For å gjøre meg sommer
☆¸.*°•.☆ ☆ klar så er det en tur
•°*°•.☆ til frisøren og farve håret
lyst,og å ta en tur i butikken og kjøpe meg noen klær med freshe farger,har nå vært og kjøpt meg en rosa bukse som jeg elsker.. Så føler emg ganske så sommer når jeg kommer i lyse og sommerlige farger.. Ønsker deg en kjemep fin Lørdag og Søndag.. Stor varm hilsen fra Monica Karin.
canim_monica@hotmail.com

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anonym sa...

Jeg gjør egentlig ikke noe for å bli sommerklar, bortsett fra at jeg sjekker over min og barnas garderobe sånn at jeg vet hva som må kjøpes.

snefrid1@msn.com

Anonym sa...

Jeg er med :)

Karoline-buddy@hotmail.com

Silje sa...

Hm... Hudfarget liner må jeg visst prøve. Ble nysgjerrig på hvordan du bruker den, så ser frem til innlegg om det. Kom gjerne med før/etter (med/uten) bilde, slik at vi ser effekten :)

Når det kommer til å få kroppen sommerklar gjør jeg ganske mye. I tillegg til å spise litt mindre og trene litt mer, skrubber jeg kroppen og ansiktet et par ganger i uken fra om med mai. Tar jevnlig fotbad og klipper/filer tånegler for å gjøre de klare til freshe sommerfarger. Det blir jo selvfølgelig litt shopping også. Bikini, solbriller, sommerkjole og shorts. Akkurat nå er jeg på jakt etter noen fine, fargerike armbånd...

OG selvbruningskrem da... ikke så mye, men det er greit å ikke være kritthvit i begynnelsen av juni :)

Klem fra Silje (sandv_@hotmail.com)

Hilde sa...

Denne konkurransen vil jeg gjerne være med på:) krysser fingre og tær:)

Camilla sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne og prøve den ut:-) campet@hotmail.com

Willowpillow sa...

Du er så flink til å finne fine ting å gi bort :)

Marre sa...

Den hadde vært fin å vinne! Gleder meg til innlegg om hvordan du bruker den :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med i trekningen! Kjenner ikke dette merket fra før, men regner med det er bra da jeg vet at du har god smak :)

Klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! For å gjøre seg klar til sommeren, tar jeg alltid litt solarium, for ellers blir min bleike hud helt knallrød, hvis den eksponers for sol, uten litt forberedelse i solarium =) Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Pia sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Ha en flott uke. Vennlig hilsen Pia.

Anonym sa...

Så flott giveaway!
For å gjøre meg klar til sommeren pleier jeg å være litt sunnere og bevege meg litt mer :) Kjekt å være litt stram i fisken når en skal ut å sprade i bikini og shorts. Ellers så blir det kanskje noen runder i solarium og/eller solbruningsprodukter.
I tillegg blir det vel kanskje noen lyse striper i håret og en ny sommerfrisyre.

Ha en flott uke!
-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

Hei på deg!

Så koselig blogg du har!
Ønsker veldig å vinne denne, da jeg elsker å prøve forskjellig sminke.
Jeg er ikke så flink til å finne ut hva som er bra, så det er fint å få tips av dere som blogger. Dere har som regel peiling på det som er bra eller dårlig.

Mvh. Guri Marie Kristoffersen

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Slike farger har jeg ingen erfaring med. Vil gjerne prøve. Supert med innlegg hvor du viser fremgangsmåte. Moro at du har konkurranser.

Hilsen Zorrine

an_mo1@hotmail.com

Tone sa...

Denne vil jeg gjerne prøve! Er ikke flink med lyse linere i det hele tatt, så tips om bruk er supert:)
På våren er jeg ute i hagen mest mulig og sørger for litt sol til hud og hår. Fregner på nesa og litt frisk farge i ansiktet er nesten alt som skal til. men unner meg gjerne en ansiktsbehandling hos fantastiske Line på Bislet.
Hurra for våren og din fine blogg!
Tone
Tone.torske@gmail.com

"The most boring woman ever" sa...

Ja denne vil jeg vinne:) Har aldri tenkt over alle bruksområdene til en slik. Selv om jeg bruker å fremheve alle de områdene når jeg sminker meg til fest...

Du har en fin fin blogg, som oser positivitet <3

Line Kristin Hansen sa...

En liten hilsen til hun som er så heldig å være i solen i Spania ;) En slik penn tror jeg kunne freshe opp trøtte og slitne øyne her i gården gitt. To små barn under 5 år krever mye av en mamma om dagen, og da blir posene under øynene på størrelsen med handlenett noen dager he,he ;) med denne pennen kan de i alle fall få et dytt i riktig retning. Ellers synes jeg et lite sveip med et solpudder og frisk rouge i kinnene kan gjøre det lille ekstra, samtidig som det passer bra uansett sesong og vær ;) Og ikke minst; en stor, god kopp te til å roe ned med ;)

Line sa...

For et genialt produkt!
Jeg bruker en blyant fra BeneFit til highlight, tror den heter Highbrow og en hudfarget IsaDora kajal på våtkanten, men å ha begge i et produkt er jo fantastisk!

Leste akkurat posten din om hvordan du bruker produktet, takk for mange bra tips.

For å gjøre meg vårklar er det skrubb, skrubb, skrubbing som gjelder for meg! I tillegg liker jeg å bruker neglelakk på tær og fingre som er litt mer fargeglade enn jeg bruker om vinteren. Sommerens farger fra Dior (Bikini og Saint Tropez) er fantastiske og de jeg bruker nå. Ta en titt på de!

God mandag!!

Anonym sa...

Hei,

Leste nettopp tipset ditt om hvordan bruke en nude-liner. Tusen takk for kjempe bra tips som jeg helt sikkert kommer til å bruke hver dag. Ellers så forbreder jeg meg til sommeren med å jogge flere ganger i uken for å få økt energi, klarnet hodet og for å forbrenne litt magefett :))

Stine sa...

Å bli sommerklar for meg handler mer om å få sommerfølelsen til å krible under huden, enn å få kroppen til å bli sitt optimale (dette bør i såfall prioriteres resten av året og ikke kun nå som sommeren nærmer seg..). Jeg lar håret flagre når jeg sykler i vårkledte gater, tar sommerkjolen på, selv om jeg må pakke den inn med cardigans og tørkler (igjen: det er følelsen av sommer og sommertøy som gjelder!) og åpner vinduet på vidt gap når solen skinner så den friske luften får ta rommet med storm og fylle opp med forventningsfull kribling og varsel om en kommende sommer som vi har ventet så lenge på!

Camilla sa...

Yes please!

Dorthe sa...

Herre jemini for et smart produkt! Hmm klar for sommeren.....Tror jeg må gå for supermat her. Føler meg alltid klar for sommeren når jeg føler meg frisk og opplagt og full av energi, kanskje med en aldri så liten super-detox innabords og ekstra mye frukt, grønnsaker og vann. Acaibær er en favoritt. Og Noni juice! Når jeg føler meg sommer-fresh på innsiden føler jeg meg oftest også sommer-fin på utsiden! :-)

Ine sa...

For å bli sommerklar skal jeg bli ferdig med masteroppgaven min! Og ellers rydder jeg ut skapet mitt, fikser på gamle klær og finner nye måter å sette sammen antrekk på:-)

Solveig sa...

Jeg sykler til jobb! Super genialt spør du meg :)

Åslaug sa...

Takk for det superbra innlegget ditt om hvordan og hvor man benytter highlighter!! :D Det likte jeg veldig godt. Har ikke helt skjønt det tidligere, men nå ble jeg gira! Har kjempe lyst på Yougblood sin :D

For å gjøre meg klar til sommeren er nye ballerina sko et must! De kan brukes til ALT og redder et hvert antrekk! :)

Tirsdagsklem fra Åslaug
aawstrom@yahoono

Anonym sa...

Dette vil jeg være med på! Mineralsminke er det eneste som fungerer på min hud, så dette produktet har jeg kjempe lyst til å prøve!! Jeg går sommeren i møte med ukentlige joggeturer, en vilter baby i hus og supermat (er helt nybegynner, men utrolig spennende). Lykke til med detoxkuren!
Stor klem Vibeke

Ladybird sa...

Tusen tusen takk for mange fine svar, dere er meg en fin gjeng! jeg har nå trukket en vinner og gitt henne beskjed. Takk igjen :))